פייסבוק משיקה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו בטייוואן

מיטל אור
פייסבוק משיקה את הגרסה הראשונית שלה לחדרי אודיו בטיוואן וזאת לאחר שמספר הורדות אפליקציית קלאבהאוס פוחת ולאחר שטוויטר הרחיבה את השימוש ב"ספייסס" (Spaces).
פייסבוק משיקה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו בטייוואן

כפי שפורסם ב-socialmediatoday פייסבוק החלה להשיק גרסה ראשונית לכלי האודיו הראשון שלה. את המבחן היא מבצעת על משתמשים בטייוואן כשהיא מאפשרת לאנשי ציבור ויוצרים להשתמש בו.

בחודש שעבר הודיעה פייסבוק כי היא מתכננת להרחיב את הכלים שלה ולהשיק חדרי שמע ובהם גם כלי האזנה, פודקסטים ופונקציה חדשה של Soundbites אשר תאפשר למשתמשים ליצור קליפים בצורה קלה ופשוטה תוך שימוש באפקטים וכלים מתוך האפליקציה.

כעת, יוצאת הרשת החברתית עם המבחן הראשון לחדרי השמע ובכך היא גם יוצאת במתקפה ישירה על הרשת החברתית הצעירה – קלאבהאוס.

נראות המזכירה את החדרים של קלאבהאוס

חדרי האודיו החדשים של פייסבוק מזכירים בנראות שלהם את החדרים המוכרים של קלאבהאוס. השינוי בא עם ה”כוכבים” (Stars) שיאפשרו ליוצרי האודיו ליצור רווחים כבר מהשלבים הראשונים.

מבחינה טכנית, פייסבוק כבר תומכת בשידור וידאו ולכן התמיכה בשידורי אודיו לא אמורה להיות קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית. למרות זאת היא מחליטה לנקוט בגישה זהירה ומבצעת השקה ראשונית מצומצמת בטייוואן. המשימה האמיתית של פייסבוק תהיה לצלוח מעבר לבעיות שעולות אצל המתחרות.

גם קלאבהאוס וגם טוויטר נתקלים בתלונות מצד המשתמשים על יותר מדי התראות ליותר מדי חדרים שמתקיימים בו זמנית ופגיעה באיכות הכללית של התוכן. המשימה של פייסבוק תהיה לסייע למשתמש למצוא את החדרים הרלוונטיים ביותר עבורו. כמובן, זו אותה בעיה אשר מתקיימת כאשר ישנו תוכן רב בשידור חי.

פייסבוק יוצרת קבוצות מיקוד ובכך מבטלת את הבעיה הנוכחית שיש לרשתות האחרות. חדרי האודיו יוצגו למשתמשים באפליקציה על בסיס תחומי עניין שיבחרו בהתאם לקבוצות אליהן המשתמשים בחרו להשתמש. בצורה זו היא תוכל להציע למשתמשים תוכן רלוונטי עבורם ובלי להתערב באלגוריתם. יתכן ותכונה זו תגרום למשתמשים לעזוב את קלאבהאוס ותציב את פייסבוק כמובילה גם בתוכן האודיו.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
876
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
676
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107895
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102345
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.