פייסבוק הכריזה כי היא יוצרת תכונות עבור היוצרים במטרה לאפשר להם להגביר את המעורבות בקהילה, למקסם את התגובות ולנהל את ההערות לפוסטים. השינוי העיקרי מתייחס לאפשרות חדשה להסתרת תגובות. במשך תקופה דפים עסקיים יכלו להסתיר תגובות תוך שימוש בשולחן העבודה אך הדבר לא התאפשר בדפים.
ניהול והסתרת תגובות
פייסבוק תאפשר ליוצרים לבחור להסתיר תגובה כך שזו תהיה גלויה רק למגיב ולאנשי הקשר שלו. המנהלים יוכלו לראות את כל התגובות הנסתרות אם ירצו בכך. כמו כן היא מוסיפה אפשרויות חסימה כדי להרחיק משתמשים בעיתיים ובכלל זה יכנסו כל החשבונות העתידיים שהם יצרו.
היוצרים יוכלו לחסום משתמשים, מילות מפתח ולהסתיר באופן אוטומטי הערות אשר מכילות מילים מסוימות, וריאציות של מילים וסמלים. כמו כן, המנהלים יוכלו לבחור בתגובות אוטומטיות להסתרה וזאת בהסתמך על הקריטריונים וההנחיות של המנהלים.
פייסבוק מוסיפה כלים גם לשידורים החיים שלה ובכלל זה כלי לחסימת קללות, בקרות, השעיות וחסימת משתמשים וכן בקרה משופרת של ההערות. החברה הצהירה כי היא עומדת להתחיל במבחן לניהול קהילות לייב באופן שיאפשר ליוצרים יוכלו להגדיר צופים שיוכלו להנחות את התגובות בשמם.
סיוע אנושי בצ’אט
כל אלו דברים חשובים אך החדשות המשמעותיות אותן מביאה פייסבוק הן תוספת סיוע לבעיות בצ’אט חי. יוצרים יוכלו לפנות לצ’אט ולקבל תשובות מנציג תמיכה בנושאים מגוונים, החל מסטטוסים בתשלום ועד לשאלות הנוגעות לתכונות הפלטפורמה. יש לציין כי התמיכה תינתן כרגע בשפה האנגלית ובארה”ב בלבד (בשלב זה).
לצד התמיכה ביוצרים, פייסבוק אמרה כי החלה לנסות גם את האפשרות לספק עזרה בצ’אט חי גם למשתמשים “רגילים” אשר נתקלו בבעיית נעילת חשבון. בעיית נעילת החשבון היא אחת המתסכלות ביותר עבור משתמשי פייסבוק והעובדה שאי אפשר לתקשר עם אדם אמיתי או לשלוח אימייל לכתובת מסודרת מגבירה את התסכול. גם כאן, בשלב הראשון הצ’אט יהיה זמין באנגלית בלבד ולמשתמשים בארה”ב.