גוגל כרום מוסיפה דרכים חדשות מבוססות AI לחיפוש באינטרנט

עומר לייבנזון
גוגל חושפת דרכים חדשות מבוססות בינה מלאכותית לחפש מידע ברשת דרך דפדפן כרום, מה שמהווה קיצור דרך לחיפושי גוגל המסורתיים.
שילוב בינה מלאכותית בגוגל כרום
מקור: גוגל

אחרי ההכרזה של SearchGPT, מנוע הבינה המלאכותית שעתיד להתחרות בגוגל, בניסיון לשמור על הדומיננטיות שלה בשוק מנועי החיפוש גוגל חשפה שורה של תכונות פורצות דרך, אשר יגדירו מחדש את האופן שבו צרכנים מתקשרים עם מידע שהם באים איתו במגע ברחבי הרשת. הפיתוח הזה צפוי לשפר באופן משמעותי את חווית המשתמש בגוגל כרום, מה שישמור על גוגל כל הזמן בתודעה – גם אם תאבד נתח שוק בעולם החיפוש. שנית, כלי החיפוש יהיו אינטואיטיביים יותר מה שיתיישר עם המגמה ש-OpenAI מנסה להחדיר לשוק – להפוך את החיפוש לקל יותר מאי פעם.

גוגל לנס (Google Lens) – עכשיו כחלק אינטגרלי מגוגל כרום

אחת התוספות הבולטות מהעדכון האחרון, היא השילוב של גוגל לנס בתוך הדפדפן. התוספת הנחמדה הזו, תאפשר לכל גולש ברשת לבצע חיפוש ישירות על פריטים שמצא ברחבי הרשת, ובכך היא תפשט את תהליך מציאת המידע על אלמנטים גלויים בסביבת הגלישה. לדברי גוגל, יכולת זו תהפוך את תהליך החיפוש ל”חלק יותר ואינטרקטיבי יותר”.

השוואת מחירים מעולם לא הייתה קלה יותר

עוד פיצ’ר נוסף שגוגל הציגה, הוא רישום מוצרים מבוססי בינה מלאכותית בתוך Google Shopping. דרך התכונה הזו, כל גולש יכול ליצור באופן אוטומטי טבלאות השוואה עבור מוצרים בכרטיסיות מרובות, ובכך היא מסייעת לצרכנים לקבל החלטות רכישה מושכלות מבלי לטרוח ולחפש בתוך אוקיינוס של אתרי אינטרנט:

השוואת מוצרים בגוגל כרום
השוואת מוצרים בגוגל כרום, מקור: גוגל

כפי שניתן לראות, מנוע ה-AI מסכם את ההבדלים בין המוצרים השונים לתוך כרטיסיה אחת, מה שמאפשר להשוות בין המוצרים בקלות שלא נראתה בעבר ובכך כל צרכן יוכל להיחשף למוצרים נוספים בעת הקנייה, וגם לחסוך כסף. כדי לקבל את דף הסיכום הזה, ממש לא צריך להיכנס לאתר בצורה יזומה, אלא הדפדפן פשוט יציע ליד הכרטיסיות לפתוח כרטיסיה חדשה עם ההשוואה המלאה.

החיפוש בתיבה שלמעלה הופך לשיחה

גוגל גם משפרת את הקלות של חזרה על חיפושים קודמים, על ידי הפעלת יכולת חדשה של שיחה דרך תיבת החיפוש. משתמשים יכולים כעת לבקש מהדפדפן לאחזר דפים ספציפיים מההיסטוריה שלהם הודות ליכולת ה-AI, מה שהופך את חוויית החיפוש לאינטואיטיבית וידידותית יותר למשתמש מאי פעם. התכונה מיועדת לפעול מבלי לאחסן נתונים מהפעלות של גלישה בסתר, ומבטיחה שפרטיות המשתמש נשמרת.

חיפוש בהיסטוריה של כרום דרך שאילתה
חיפוש בהיסטוריה של כרום דרך שאילתה, מקור: גוגל

לקריאת הידיעה המקורית בגוגל

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתגוגל
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
84
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
101
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107132
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101762
מדיה חברתית
דנה רוזן
82943
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.