בהמשך להתפתחויות שעולם קידום האתרים עובר נוכח מגמת ה-AI שמתקדמת בצעדי ענק, בינג משדרגת אפילו יותר את הצ’אט שלה ומוסיפה 10 הודעות נוספות שיאפשרו לשוחח עם הצ’אט כדי לדייק את השאלה שלכם יותר. זאת, במטרה לאפשר למשתמשים אשר מחפשים מידע ברחבי הרשת, למצוא אותו – רק שהפעם זה קורה הרבה יותר בקלות.
מומחים צופים שבסופו של דבר, מגבלות השיחה בצ’אט ייעלמו ונוכל להתכתב עם הצ’אט ללא הגבלה. אולם כלי בינה מלאכותית הם יקרים לתפעול, במיוחד כאשר כל כך הרבה אנשים ברחבי העולם משתמשים בהם במקביל. לכן, ניתן להעריך שהמספר הזה יגדל יותר ויותר ככל שחולף הזמן, אך בקצב איטי ומדורג.
כך זה נראה
החיפוש בבינג מקבל מראה חדש לגמרי, עם יכולת המחשה מדהימה שעוזרת לנו למצוא את התשובה המדויקת עבור מה שאנחנו מחפשים באותו רגע:
באילו מקרים זה שימושי?
דמיינו שהחלטתם שמגיע לכם קצת חופש והחלטתם לנקות את הראש בחופשה של 3 ימים ביוון. עכשיו, אתם מעוניינים לחקור על אטרקציות מעניינות באי הספציפי שאתם עומדים לשהות בו – כיצד תעשו זאת? כיום, הדרך שמקובל לחפש בה אטרקציות היא חיפוש של כתבות אשר ייתנו לכם מידע כללי על האזור, או שוטטות בסרטונים ביוטיוב. בדרכים אלו יש בעיה אחת מרכזית: הם גוזלים יותר מדי זמן. במקום המצב הנכחי, ניתן יהיה להריץ חיפוש פשוט בבינג “אילו אטרקציות יש בסנטוריני לזוגות?” ונקבל תשובה מתאימה. גם אם אין מקור מידע ספציפי שמאגד את האטרקציות הרלוונטיות לזוגות, ה-AI כבר יעשה את העבודה בשבילנו.
מהזווית של מקדמי האתרים
מזווית ההסתכלות של מקדמי האתרים, זה עשוי לשנות לגמרי את כל האופן שבו אנשים מחפשים. נראה כי חלק ניכר מהמגמות מצביעות על כך שהתוכן כבר הופך להיות חלק פחות מרכזי בקידום, ואת מקומו תופס הצ’אט מבוסס הבינה המלאכותית.
אין זה אומר שהתוכן ייעלם, עוד מרחיק לכת לומר. אך אנו כבר יכולים לומר שמתעוררת כאן מגמה בדרך שבה אנשים צורכים מידע, וכדאי להיות ערים לה.