אמזון פותחת זירת מסחר חדשה ומשיקה את אמזון פולין

חנית שפר
אמזון נכנסת לזירת מסחר חדשה באירופה ומשיקה את אמזון פולין.
אמזון פולין

הפלטפורמה הפולנית שהושקה היום (שלישי) בבוקר היא המרקטפלייס ה-19 של אמזון והזירה ה-8 של החברה באירופה (הראשונה במדינות מרכז ומזרח אירופה).

המתחרה העיקרית שלה במדינה היא אלגרו Alegro – אתר מכירות אונליין המחזיק בלמעלה מ-200 ביקורים בחודש ונחשב למאד פופולארי ואהוב בקרב הקהל הפולני.

באופן חריג ומעניין למדי, ההשקה של אמזון בפולין היתה מאד מורגשת ולא אפופת מסתורין כמו מה שקורה בדרך כלל (עניין שללא ספק תמוה ומעורר מחשבה בעיניי).

למרות שהאתר המכירתי הושק בה רק היום, אמזון לא חדשה בפולין והיא פעילה בה מאז 2014. היא מחזיקה ב-9 מרכזים לוגיסטיים הפרוסים ברחבי המדינה כשהעשירי במספר יושק מתישהו במהלך השנה הקרובה.

האתר החדש Amazon.pl מעמיד לרשות האזרחים הפולניים למעלה מ-100 מיליון מוצרים לרכישה והטבה של משלוח חינם עבור בהזמנות בשווי 83 יורו ומעלה.

תגיות רלוונטיות: אמזון
שתפו:
נכתב על ידי
חנית דואר-שפר, מומחית איקומרס המתמחה במכירות באמזון, מנהלת ומייסדת קהילת “אמזון נון סטופ” המספקת מידע מקצועי וייעוץ לסוחרי אמזון ובכלל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
864
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
660
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
348
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107884
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102337
מדיה חברתית
דנה רוזן
83162
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.