סידרנו לכם 20% הנחה לכנס All Things Data 2018!

מור מריג'
all things data

מוכנים לזה?

פתחו יומנים ושריינו את ה-2 במאי 2018 כי אין שום דבר ששווה להחמיץ בשבילו את אחד הכנסים המובילים בארץ לשיווק דיגיטלי – All Things DATA!

בכנס תפגשו עוד 1,000 אנשי דיגיטל שמגיעים כדי להתעדכן בכל הסוגיות הכי חמות בתחום האנליטיקס – אחד התחומים החמים ביותר היום שמשתנה בלי הפסקה.

כמו בכל שנה, הכנס יחשוף אתכם לאסטרטגיות של חברות מצליחות מכל העולם, יתן לכם השראה והצעות ייעול שתוכלו ליישם עבור העסק שלכם, יוציא אתכם עם תובנות משמעותיות ויפגיש אתכם עם קולגות מהתחום לנטוורקינג איכותי.

והחלק הכי משמח בכל זה הוא שהצלחנו לארגן לקוראים שלנו 20% הנחה על כרטיס לכנס בלחיצה על הלינק הזה.

את All Things DATA מארגנת חברת LIXFIX זו השנה הרביעית ברציפות, והשנה הוא יתקיים ב-2 במאי, במרכז האירועים Avenue בקריית שדה התעופה.

אילו מסלולים יהיו השנה בכנס?

הכנס יחולק לשלושה מסלולים בינהם אפשר יהיה לנדוד במהלך היום מבלי צורך להרשם או לתכנן מראש:

  • מסלול שיפור יחס המרה – יעסוק באסטרטגיה ובשיפור יחס המרה בדפי נחיתה, אופטימיזציה לקמפיינים וכדומה.
  • מסלול אנליטיקס – ההרצאות כאן יהיו יותר טכניות וידרשו מכם חוש טכני בסיסי, או לפחות נכונות ופתיחות לדברים שבהגדרתם הם יותר אנליטיים.
  • מסלול סדנאות – כאן תוכלו להשתתף בסדנאות מעשיות ללא תשלום, בנושאים שרלוונטים לאנשי דיגיטל, כמו מכירות, פיתוח קריירה, אוטומציה עם Zapier ועוד.

בכל מקרה, שלושת המסלולים לא מחייבים ידע מוקדם, וניתן לעבור ביניהם באופן חופשי במהלך היום.

אילו סוגי הרצאות ניתן לשמוע בכנס?

השנה הכנס יתמקד בכל מה שקשור לאנליזה ושיפור יחס המרה בעולמות המרקטינג.

בין היתר תוכלו לשמוע הרצאות על הנושאים הבאים:

Attribution

איך לדעת כמה קרדיט צריך לתת לכל אחד מערוצי השיווק שלכם?

בכנס תוכלו לשמוע את בנג‘י עזריה ואתי וטורי שידברו על הנושא. הנה סרטון מיוחד שבנג‘י הכין ובו הוא מספר על מה הוא הולך לדבר:

AI ו-ML

תחום האינטליגנציה המלאכותית ולמידת מכונה (Machine Learning) נכנס לכל תחום אפשרי כמעט, אבל לא הרבה אנשי דיגיטל יודעים איך ליישם את זה בפעילות השוטפת שלהם. בכנס תוכלו לשמוע את Jim Sterne, שמגיע היישר מקליפורניה וינגיש לכם את הנושא בצורה מעשית גם בלי שתהיו מדעני על-חלל.
הנה סרטון ש-Jim הכין למשתתפי הכנס:

ויזואליזציה

איך לבנות דוחות ודשבורדים שבאמת (!) מניעים את הלקוח לפעולה? בכנס תוכלו לשמוע את דניאל וייסברג שיתן לכם סקירה מקיפה על הנושא.

A/B Testing

איך לבנות בחברה תהליך אופטימיזציה מתמשך שמביא שיפור מתמיד? בכנס תוכלו לשמוע את Johannes Radig שיספר איך הוא יישם את השיטה באופן מעשי בחברה שלו. הנה הוא עם טעימה:

אופטימיזציה של קמפיינים

קייס סטאדי מרתק של אור כהן מחברת אורטל דיגיטל, שיספר איך הם ביצעו scale לקמפיין איקומרס בינלאומי, ויציג את העקרונות שעל פיהם בונים קמפיין פייסבוק מוצלח ואפקטיבי.

ויהיו עוד. שווה לעקוב.

20% הנחה לקוראי AskPavel

אם החלטתם שאתם בפנים, נצלו את ההנחה המיוחדת שהצלחנו להשיג עבורכם והצטרפו ל-1,000 אנשי שיווק ודיגיטל שיגיעו ללמוד את אסטרטגיות האנליטיקס שעובדות לחברות המצליחות בעולם.

לא צריך להקליד שום קוד, רק לתת קליק על הקישור וההנחה תופיע מיד.

אז נפגש ב2 במאי! (;

שתפו:
נכתב על ידי
כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו גיליתי אותן. נדמה שתמיד עשיתי את זה ואלה רק הנושאים שהשתנו עם הזמן. כיום, לאחר שנתיים בהן התמקדתי בשיווק דיגיטלי, מרגיש לי שמצאתי איך לשלב בין שני התחומים שהכי מרתקים אותי.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1347
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
933
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
411
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108155
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102561
מדיה חברתית
דנה רוזן
83217
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.