גוגל ממשיכה להוביל את חוויית החיפוש עם AI Overviews – תכונה חדשנית שהושקה במאי 2024 ועכשיו עוברת שדרוגים משמעותיים. המטרה? לעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם צריכים בקלות ולגלות את כל מה שהרשת מציעה. כבר עכשיו, הפיצ’ר הזה מאפשר לאנשים לשאול שאלות עמוקות יותר, לקבל תשובות מדויקות יותר ולהיחשף לתכנים חדשים ומגוונים – מה שמוביל להזדמנויות חדשות עבור אנשי שיווק, מקדמי אתרים ויוצרי תוכן.
AI Overviews: כלי הבינה המלאכותית שמשנה את כללי המשחק
AI Overviews הופך את החיפוש בגוגל לחוויה הרבה יותר מעשירה. גוגל מציגה עכשיו כלים חדשים שמאפשרים למשתמשים להגיע למידע רלוונטי ביתר קלות. בין השדרוגים: קישורים חדשים שמופיעים בתוך הטקסט של התקציר ומאפשרים מעבר מהיר לאתרים הרלוונטיים. בנוסף, ישנה אפשרות חדשה לדפדף בין אתרים באמצעות אייקונים שמופיעים בצד ימין של המסך, גם במובייל וגם בדסקטופ – הכל כדי להקל על המשתמשים להגיע ישירות לתוכן שמעניין אותם.
הנה דוגמה מההכרזה של גוגל שמראה כיצד זה פועל:
מה חדש בתקצירי תוצאות החיפוש?
למי שרוצה להיות בין הראשונים לנסות את היכולות החדשות של AI, גוגל מציעה כעת להצטרף לניסוי “AI Overviews and more” דרך Search Labs (בימים אלו, לישראלים עדיין לא מורשית גישה לאזור). שני חידושים בולטים כוללים את האפשרות לשמור AI Overview מסוים ולחזור אליו בהמשך בקלות, ואפשרות לפשט את השפה של התקציר בלחיצה אחת – תכונה מצוינת למי שנכנס לנושא חדש ורוצה להבין את המידע במהירות ובפשטות.
היכונו: בקרוב נחפש עם בינה מלאכותית
לאחר שהצליח בארה”ב ועכשיו מתרחב לשש מדינות נוספות כמו הודו ויפן, AI Overviews ללא ספק נראה כמו עדכון מבטיח, עם זאת אנחנו כאן בישראל עדיין ממתינים להגעתו. עם כל השדרוגים האלה, אין ספק שכש-AI Overviews יגיע אלינו, הוא ישדרג את החיפוש בצורה משמעותית ויעניק לאנשי שיווק, מקדמי אתרים ויוצרי תוכן הזדמנויות חדשות ופורצות דרך.
אנחנו עוקבים בדריכות, ומקווים לראות את החידוש המרגש הזה מגיע גם לשוק המקומי בקרוב מאוד.