מפרסמים יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות ב-BMM

מיטל אור
החל מסוף יולי (2021) המפרסמים ב-BMM (Broad Match Modifiers) יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות. המפרסמים יוכלו להמשיך לערוך מאפיינים כמו הצעת מחיר וסטטוס, אך יהיה עליהם להתאימם לביטוי אם ירצו לערוך את טקסט מילת המפתח.
מפרסמים יאבדו את היכולת ליצור מילות מפתח חדשות ב-BMM

כפי שפורסם ב- Searchengineland גוגל אדס הודיעה כי מילות מפתח קיימות ב-BMM ימשיכו להופיע וזאת בהתאם להודעה של החברה מחודש פברואר האחרון. דוגמה למילות מפתח והתאמה לביטוי החדש נראית כאן בתמונה:

מילות מפתח בגוגל אדס BMM
מקור התמונה: Searchengineland.com

גוגל כבר הצהירה על כך שהיא תשנה את האופן בו המפרסמים יוכלו ליצור את מילות המפתח. עתה היא מודיעה כי היא מרחיבה את ההתאמה לביטוי ומצהירה כי השינוי יחול בכל רחבי העולם. המפרסמים לא יוכלו ליצור מילות מפתח חדשות אך הם יוכלו לערוך מאפייני מילות מפתח ב-BMM. בנוסף, המפרסמים יוכלו לערוך את הסטטוס או הצעת המחיר, אך עריכת הטקסט של מילות המפתח תדרוש שינוי של מילת המפתח כך שתתאים לביטוי.

הכלים והטיפים של גוגל

גוגל ממליצה למפרסמים לאחד את מילות המפתח המשוכפלות ולהעביר את מילות המפתח הקיימות אל ה-BMM לעבר סוג התאמה. בצורה זו יהיה המפרסמים ייהנו מניהול פשוט יותר של חשבון הפרסום בעתיד. כדי לעזור למערכת לזהות את מילות המפתח המיותרות, ההמלצה היא להסיר אותן במקום המיועד.

כלי עריכה נוספו ל- Google Ads וכן לעורך של המודעות. המפרסמים יוכלו ללמוד עוד על כלי העריכה בכמויות גדולות תחת ” Should I convert my BMM keywords to phrase match?” הנמצא במרכז העזרה של גוגל אדס.

כאשר מילת המפתח נמצאת ב-BMM עוברת המרה, היא תוסר ונוצרת במקומה מילת מפתח חדשה בסוג ההתאמה החדש. המשמעות היא שהסטטיסטיקה של מילת המפתח החדשה תתחיל מאפס. עם זאת, מפרסמים עדיין יוכלו לראות את מדדי הביצועים ההיסטוריים של המילה שהוסרה.

נראה כי זהו השלב האחרון בתהליך יצירת תמיכה במילות המפתח של BMM. מפרסמים שעדיין מוסיפים מילות מפתח חדשות כפי שעשו תמיד, יצטרכו להתרגל לשיטה החדשה שתהיה היחידה שזמינה מסוף יולי.

כיוון שמערכת מילות המפתח של BMM כבר קיימת, מומלץ למפרסמים להמיר כבר עכשיו את מילות המפתח לתוך המערכת, אם הם לא עשו זאת. הדבר מאפשר למפרסמים להתחיל לאסוף נתונים רלוונטיים ובמיוחד ברגע שהמערכת הישנה תצא משימוש.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
860
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
660
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
348
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107883
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102336
מדיה חברתית
דנה רוזן
83162
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.