כפי שפורסם ב- Searchengineland גוגל אדס הודיעה כי מילות מפתח קיימות ב-BMM ימשיכו להופיע וזאת בהתאם להודעה של החברה מחודש פברואר האחרון. דוגמה למילות מפתח והתאמה לביטוי החדש נראית כאן בתמונה:
גוגל כבר הצהירה על כך שהיא תשנה את האופן בו המפרסמים יוכלו ליצור את מילות המפתח. עתה היא מודיעה כי היא מרחיבה את ההתאמה לביטוי ומצהירה כי השינוי יחול בכל רחבי העולם. המפרסמים לא יוכלו ליצור מילות מפתח חדשות אך הם יוכלו לערוך מאפייני מילות מפתח ב-BMM. בנוסף, המפרסמים יוכלו לערוך את הסטטוס או הצעת המחיר, אך עריכת הטקסט של מילות המפתח תדרוש שינוי של מילת המפתח כך שתתאים לביטוי.
הכלים והטיפים של גוגל
גוגל ממליצה למפרסמים לאחד את מילות המפתח המשוכפלות ולהעביר את מילות המפתח הקיימות אל ה-BMM לעבר סוג התאמה. בצורה זו יהיה המפרסמים ייהנו מניהול פשוט יותר של חשבון הפרסום בעתיד. כדי לעזור למערכת לזהות את מילות המפתח המיותרות, ההמלצה היא להסיר אותן במקום המיועד.
כלי עריכה נוספו ל- Google Ads וכן לעורך של המודעות. המפרסמים יוכלו ללמוד עוד על כלי העריכה בכמויות גדולות תחת ” Should I convert my BMM keywords to phrase match?” הנמצא במרכז העזרה של גוגל אדס.
כאשר מילת המפתח נמצאת ב-BMM עוברת המרה, היא תוסר ונוצרת במקומה מילת מפתח חדשה בסוג ההתאמה החדש. המשמעות היא שהסטטיסטיקה של מילת המפתח החדשה תתחיל מאפס. עם זאת, מפרסמים עדיין יוכלו לראות את מדדי הביצועים ההיסטוריים של המילה שהוסרה.
נראה כי זהו השלב האחרון בתהליך יצירת תמיכה במילות המפתח של BMM. מפרסמים שעדיין מוסיפים מילות מפתח חדשות כפי שעשו תמיד, יצטרכו להתרגל לשיטה החדשה שתהיה היחידה שזמינה מסוף יולי.
כיוון שמערכת מילות המפתח של BMM כבר קיימת, מומלץ למפרסמים להמיר כבר עכשיו את מילות המפתח לתוך המערכת, אם הם לא עשו זאת. הדבר מאפשר למפרסמים להתחיל לאסוף נתונים רלוונטיים ובמיוחד ברגע שהמערכת הישנה תצא משימוש.