יוטיוב מציגה: קמפיין מבוסס ביצועים

מיטל אור
יוטיוב מציגה את האפשרות להקים קמפיין מבוסס ביצועים. מעתה מפרסמים יוכלו לנהל את התקציב שלהם בצורה חכמה ויעילה.
יוטיוב מציגה קמפיין מבוסס ביצועים

לגוגל יש כל כך הרבה נתונים על הגולשים, עד כדי כך שהיא יכולה לחזות מה מעניין אותם ומה הם עשויים לקנות. כעת יוטיוב מציגה פורמט פרסום חדש בו היא תאפשר לפרסם על בסיס תוצאות בלבד.

כפי שפורסם ב-searchengineland, גוגל תאפשר למפרסמים להפעיל מיקוד מבוסס ביצועים עבור המודעות ביוטיוב. משמעות הדבר עשויה להיות הגעה לפחות אנשים אך המרות מצטברות שיאפשרו שליטה טובה יותר על התקציב ותוצאות טובות יותר.

על סמך מה תחליט גוגל אם להציג את המודעה

הפורמט החדש של יוטיוב יאפשר למפרסמים לנצל את התקציב שלהם על ידי יצירת קמפיין המרות. עבור מפרסמים רבים מדובר בחדשות מצוינות אשר יאפשרו להם להשקיע פחות כספים ובצורה טובה יותר. עם זאת, עליהם להבין כיצד גוגל מחליטה האם להציג את המודעה או לא.

לגוגל יש מידע רב על המשתמשים וכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר במערכת הפרסום שלה האלגוריתם יחליט האם ומתי להציג את המודעה. המטרה של גוגל היא כמובן לייצר לגוגל יותר כסף ולכן אם האלגוריתם ימצא כי המוצר אינו רלוונטי לקהל, יתכן מאד שהקמפיין בכלל לא יראה אור.

יצירת קמפיין מבוסס ביצועים

קמפיין מבוסס ביצועים מתבסס על אותו אלגוריתם כמו כל קמפיין אחר ביוטיוב. לכן, בשלב הראשון יש להגדיר את מחיר היעד לרכישה. הגדרה זו מאפשרת לקמפיין להיות רווחי והחיוב יהיה בגין כל רגישה. לשם כך יש להשתמש בתצוגת אסטרטגיית הצעת מחיר tCPA או TROAS.

נקודה חשובה לשים לב אליה היא שיתכן כי גוגל אדס תציג כי החשבון לא מתאים לקמפיין מבוסס ביצועים. במקרה זה יש לבדוק את הסיבה לכך או לבחור בקמפיין חלופי.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
878
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
679
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107895
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102346
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.