לראות את אופיר כהן בדמות דבורה זה ללא ספק משהו שהעלה לי חיוך, אך לקבל ממנו ברכה לראש השנה בצורה ייחודית – משמח עוד יותר. אז קודם כל תודה רבה! 🙂
(למי שקורא אותי ב-RSS ממליץ להיכנס לפוסט כדי לראות את התמונה)
חברת קומפיוקול הקימה קמפיין ברכות למכריהם לכבוד ראש השנה בגוגל אדוורדס. האדם שיחפש את שמו בגוגל.קום (לפחות שלי רק מופיע בגוגל.קום), יראה בתוצאה הממומנת את שמו והפניה לדף נחיתה ייעודי שהם ייצרו (יש גם בעברית):
אפשר להפיק תועלת רבה ממינוף נכון של ארועים/חדשות באמצעות קמפיין PPC. מה גם שלרוב קמפיין כזה ממוקד ואפקטיבי כי אין תחרות על הביטויים הללו. היו כבר בעבר מספר מקרים דומים, בהם נעשה מינוף שכזה: הקמפיין של מוריס טלנסקי שיצר מאור, הקמפיין שאתר המאמרים Reader יצר לכותבים שלו ועוד…
במקרה של קומפיוקול- ידוע כי אנשים מחפשים את שמם בגוגל מדי פעם, ומה גדולה ההפתעה מלהיתקל בברכה שכזו בעת החיפוש 😉