כנס ווב אנליטיקס ראשון בישראל

פבל ישראלסקי

כנס ווב אנליטיקס ראשון בישראלאני שמח לבשר על כנס מקצועי ראשון בישראל בנושא ווב אנליטיקס, אותו מובילה חברת easynet search marketing בשיתוף פעולה עם ארגון GarageGeeks.

הכנס יתקיים בשבוע הבא בתאריך 12.03.09 ברחוב הפלד 40, חולון ויתחיל בשעה 20:00. הכניסה לארוע חינם אך כמות המקומות מוגבלת, לכן יש להירשם לקבוצה של הארוע בפייסבוק כדי לשריין את מקומכם.

למה ווב אנליטיקס הוא נושא כה חשוב?

במיוחד לאור תקופת המשבר הנוכחית שאנו חווים, ווב אנליטיקס וביצוע אופטימיזציה נכונה להמרות (conversion optimization) – הם כלי המפתח להצלחה עבור כל אדם שעוסק בשיווק באינטרנט. התהליך מתחיל באיסוף וניתוח המידע לצורך הסקת מסקנות על התנהגות הגולשים באתר. לאחר מכן, מוטמעים השינויים הדרושים באתר במטרה לשפר את ביצועיו בהתאם למדדים שנקבעו מראש. באמצעות ווב אנליטיקס ניתן לזהות כשלים וחוסר יעילות באתר, לפלח ולנתח את התנהגות הגולשים באתר, ביצוע מעקב וניתוח מודעות פרסום, שיפור משמעותי של שיעורי ההמרה ומעקב אחר סטטיסטיקות חשובות (לידים ומכירות, פופולריות דפי נחיתה, ערוצי תנועה מרכזיים, פופולריות מילות מפתח, קישורים ממומנים ועוד). חשוב מאד להבדיל בין ווב אנליטיקס יישומי לתוכנת איסוף נתונים (כגון Google Analytics). התוכנה מספקת נתונים סטטיסטיים בלבד בעוד שהתהליך היישומי מתבצע ע”י אדם שמקבל נתונים אלו ומהם מסיק מסקנות.

קצת על הדוברים והתכנים בכנס

לדעתי הלא אובייקטיבית בתור עובד בחברה, איזינט היא אחת החברות המובילות במתן שירותי ווב אנליטיקס יישומי. היא גם זו שהרימה את הכפפה ויזמה את הכנס הראשון בתחום עם מיטב הדוברים. להלן תקציר ההרצאות:

1. Conversion is the New Black!

איתי לויתן (מייסד ומנכ”ל משותף) ודניאל וייסברג (ראש תחום ווב אנליטיקס) – easynet search marketing.

2. Google Analytics & Website Optimizer an Overview

ניר בר-לב, Head of Analysis Products, EMEA, Google

3. From Porn to AI in 20 slides

רפאל מזרחי, מייסד ומנכ”ל Feng-GUI

4. Reveal the mystery of what visitors are doing inside your webpage

ד”ר טל שוורץ, מייסד ClickTale

5. NuConomy – next generation personalization and advertising platform based on

יוסי תאגורי, סמנכ”ל פיתוח NuConomy

אנטי מסחריות

ארגון ה- GarageGeeks מתנגד בכל תוקף לכל סוג של מסחריות בארועים הללו. לכן אני לא ממליץ להגיע עם סמלים למיניהם (כגון חולצות הנושאות את שם החברה שלכם). מדובר בארוע צנוע בו התוכן תופס את עיקר תשומת הלב. קהל היעד של הארועים הללו מגוון ומכיל בין השאר אנשי שיווק באינטרנט ופרסום, הייטקיסטים וסטארטאפיסטים, מתכנתים וכל סוגי האנשים שמתעניינים במחשבים וטכנולוגיה. בעבר הארגון אירח את סרגיי ברין (ממייסדי גוגל) בכנס שהם ערכו בנושא גוגל.

הארוע מתקיים מחוץ לבית מלאכה ואינו מצטיין באסטתיות שלו, אז לא להיבהל 🙂
כמו כן, עושים שם על האש וכל אחד מביא משהו, אם ברצונכם לתרום ולהביא דברים מתוך הרשימה עדכנו זאת בוויקי שנפתח לשם כך.

> הרשמה לאירוע

עדכון: להלן הרצאת הווב אנליטיקס של איזינט

חלק 1 מתוך 3:

חלק 2 מתוך 3:

חלק 3 מתוך 3:

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.