לאלה מאיתנו שטרם הספיקו להכיר את הכלי, נספר ש- Demand Gen היא מערכת פרסום ייחודית, מבוססת בינה מלאכותית מטעם גוגל שנועדה לעזור למפרסמים להגיע לקהלים חדשים על ידי יצירת ביקושים. הרעיון הוא שזה קורה בתוך פלטפורמות מדיה נוספות ממה שהיינו רגילים בפרסום ה״מסורתי״ בגוגל שהיה קיים כבר שנים – פלטפורמות כמו דיסקבר, יוטיוב וג’ימייל – למעשה המודעות מופיעות גם כשהגולשים לא מבצעים חיפוש באופן אקטיבי.
כעת, גוגל הכריזה על הענקת פיצ’רים חדשים לכלי הפרסום הזה. בין התכונות החדשות שתקבלו: שליטה טובה יותר על מיקומי המודעות, חוויית פרסום משופרת ביוטיוב ‘שורטס’ וקבלת כלי מדידה נוספים ומתקדמים. כל אלה, שואפים להפוך יחד כל קמפיין להרבה יותר ממוקד ופרסונלי לצרכים האישיים שלכם כמפרסמים.
קבלו שליטה טובה יותר על מיקומי המודעות
עד היום, הכלי אפשר לכולנו לפרסם בפלטפורמות שתוארו של גוגל, אך כמעט ולא הייתה למפרסם את היכולת לבחור בדיוק איפה המודעות יופיעו.
עכשיו זה משתנה: מפרסמים יכולים לבחור אם להציג את הקמפיינים שלהם ביוטיוב, דיסקבר או ג’ימייל על פי רצונם, או אפילו להתמקד רק ביוטיוב שורטס אם ברצונם לרכוש את תשומת הלב של קהל הצופה יותר בסרטונים. בנוסף, גוגל מוסיפה את רשת הדיספליי (Display), מה שאומר שהמודעות יוכלו להופיע באתרים ואפליקציות חיצוניות ולהגיע ליותר מ-90% מהאינטרנט. כך, כל אחד יכול למקד את התקציב בערוצים שעובדים הכי טוב עבורו, זאת מבלי לבזבז חשיפות מיותרות.
התאמה חכמה יותר לכל פורמט מודעה
כל איש פרסום עם קצת ניסיון יודע שקריאייטיב טוב הוא מה שעושה את ההבדל, וגוגל מתייחסת לטענה הזו ברצינות רבה. היא דואגת לשפר את כלי הפרסום הזה, עם כלים חדשים שיעזרו למפרסמים להתאים את המודעות לפורמטים השונים. מעכשיו, אפשר יהיה למשל להעלות מודעות תמונה אנכיות (9:16) ליוטיוב שורטס.
גוגל גם משיקה כלי שמאפשר לקצר סרטוני פרסום קיימים באופן אוטומטי, כך שיהיו רלוונטיים גם לפלטפורמות מבוססות וידאו קצר. כל אלה, הם למעשה רק חלק ממכלול פעולות שבשורה התחתונה חוסכות זמן ויוצרות מודעות שמרגישות טבעיות יותר, במקומות שבהם הקהל באמת נמצא.
חווית שופינג אחרת
שיפור נוסף הוא בהיבט תצוגת המודעות: גוגל משפרת את חוויית השופינג בתוך Demand Gen עם קטלוג מוצרים המופיע ישירות בתוך המודעה, כך שמשתמשים יוכלו לגלול בין מוצרים, להשוות ולמצוא מידע נוסף – מבלי לעבור לדף אחר. בנוסף, מפרסמים עם Merchant Center של גוגל יכולים להציג מלאי מוצרים בזמן אמת, כך שהמשתמשים יידעו אם המוצר זמין בחנות הפיזית הקרובה אליהם.
מעבר מ-Video Action Campaigns ל-Demand Gen
החברה מכבה בהדרגה את Video Action Campaigns – החל מאפריל כבר אי אפשר יהיה ליצור קמפיינים חדשים מהסוג הזה, וביולי כל הקמפיינים הקיימים יעברו אוטומטית ל-Demand Gen. כל מי שמעוניין בכך, מוזמן להתחיל את המעבר כבר עכשיו כדי לשמור על שליטה מלאה ולנצל את כל היתרונות החדשים.