מטא הכריזה על תחילת הניסוי: הוספת מודעות ממומנות לתוך הפיד של ת’רדס (Threads), האפליקציה שבמקור קמה על מנת להתחרות ב-X (טוויטר לשעבר) וממשיכה לצבור תאוצה מאז ההשקה שלה. המהלך הזה, שזמין כעת רק עבור מפרסמים נבחרים בארה”ב וביפן ובעתיד צפוי להתרחב למדינות נוספות, יאפשר למותגים להרחיב את הקמפיינים הקיימים שלהם במטא (אינסטגרם ופייסבוק) גם לת’רדס. בכך, כל מפרסם יוכל ליצור נוכחות משמעותית יותר ברשת החברתית הצומחת מבלי ללמוד פלטפורמה נוספת לניהול קמפיינים.
פרקטית – איך תוכלו להקים קמפיין?
כאמור מטא הופכת את תהליך שילוב הפרסומות בתוך הרשת לפשוט: במקום ליצור מודעות ייחודיות, הקמת הקמפיין תוכל להתבצע באמצעות סימון תיבה ב’מנהל המודעות’. כך, אותם קמפיינים שאתם כבר מריצים בפייסבוק ובאינסטגרם יוכלו להגיע לקהלים חדשים, מבלי שידרשו עבודה נוספת או השקעה משמעותית של משאבים.
מעבר לכך, מטא מציעה גם אפשרויות שליטה מתקדמות: מפרסמים יכולים להתאים את סוג התוכן שהמודעות שלהם מופיעות לידו ולוודא שהוא רלוונטי לקהל היעד שלהם. לדוגמה, מותגים יכולים להחליט אם המודעות שלהם יופיעו ליד תוכן קליל או ליד תוכן מקצועי יותר, בהתאם לערכים שלהם ולמסרים שהם רוצים להעביר.
האם כדאי לפרסם בת’רדס?
האפליקציה של מטא הצליחה לבסס את עצמה כפלטפורמת תוכן בזמן אמת, עם כ-300 מיליון משתמשים פעילים בחודש ברחבי הגלובוס – מספר שממשיך לעלות בהתמדה. זה בדיוק מה שהופך אותה להזדמנות עבור מותגים שרוצים להגיע לקהלים שמעדיפים את התוכן הכתוב על פני סרטונים.
בעידן שבו אנשים מחפשים תוכן קצר, מיידי ומדויק, ת’רדס היא אפליקציה שמציעה חוויה שנמצאת בדיוק בנקודה הזו, אך גם עשויה להיראות כסותרת את המגמות העכשוויות כמו עליית “הסרטון הקצר”, ואת הטענה הרווחת, שמשתמשים מעדיפים לצרוך סרטונים על פני תוכן כתוב. הפלטפורמה מושכת קהל מגוון, שמורכב מצרכנים המעוניינים להישאר מחוברים לחדשות ולתכנים מעולמות שהם אוהבים.
היתרון למנהלי קמפיינים: מדובר בעוד צינור שיווקי חזק שמרחיב את ההשפעה של הקמפיינים הקיימים שלכם בפני קהלים שזוהי ההעדפה שלהם.
כמו כן, מטא החלה לבחון את מסנן המלאי למודעות (Inventory Filter) ב-Threads, כלי לשליטה בהתאמת המותג שכבר זמין בפייסבוק ובאינסטגרם (Feed ו-Reels) ביותר מ-30 שפות. המסנן, המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר למפרסמים לשלוט ברמת הרגישות של התוכן האורגני שהמודעות שלהם מופיעות לצידו. בחודשים הקרובים מטא לשתף מידע נוסף על פתרונות אימות מצד שלישי ועל תמיכה בשפות נוספות.
צעד נוסף באסטרטגיה רחבה יותר
נראה ש-Threads היא לא רק אפליקציה בפני עצמה, אלא חלק מהאסטרטגיה הגדולה של מטא להפוך את כל הפלטפורמות שלה ל-“One Stop Shop” עבור כל שירותי הפרסום שהיא מציעה. החיבור הזה בין ת’רדס לשאר האפליקציות מאפשר לקמפיינים שלכם לעבוד בצורה חלקה, תוך מינימום התעסקות ומקסימום תוצאות.
אז אם אתם כבר עובדים עם פייסבוק ואינסטגרם, נסו לפרסם בפלטפורמה כשהפיצ’ר יצא גם בישראל. כל שנותר הוא להמליץ לכם לעשות זאת מוקדם ככל האפשר, משום שהניסיון מלמד שככל שמערכות הפרסום ברשתות חברתיות הינן ותיקות יותר – כך מחירי הפרסום עולים בהתמדה.