אינסטגרם ממשיכה במגמה הברורה שלה: הפיכת הפלטפורמה למבוססת על יותר תקשורת בין-אישית, חיזוק הקשר בין יוצרי התוכן לצרכני התוכן. אחרי הוספת האפשרות להגיב בתוך ערוצי השידור, הפלטפורמה מציגה סדרת פיצ’רים חדשים שנועדו להפוך את השיחות הפרטיות ב-DM למשהו הרבה יותר מרגש, אינטראקטיבי ומותאם אישית. אם אתם בעלי עסקים שמפרסמים באינסטגרם או יוצרי תוכן, זה הזמן להיחשף ולההכיר את הכלים החדשים שיכולים לשדרג את השיח עם העוקבים האדוקים שלכם בצורה שונה ומקורית.
ציור ומדבקות בהתאמה אישית: הכוח היצירתי בידיים שלכם
מעכשיו, תוכלו להוסיף ציורים ומדבקות מותאמות אישית לתמונות שאתם שולחים בהודעות הפרטיות. זה אולי נשמע פשוט, אבל עבור יוצרי תוכן זה פותח עולם שלם של אפשרויות יצירתיות בשיח עם העוקבים שלהם. רוצים להכניס טאץ’ אישי יותר לשיחה? לצייר משהו קטן על תמונה כדי להעביר מסר בצורה יותר ברורה? עכשיו זה אפשרי ב-DM – והיכולת הזו יכולה להוביל לאינטראקציות הרבה יותר מעניינות ואותנטיות עם הקהל.
פיצ’ר ה-Cut-Outs מגיע להודעות הפרטיות
עוד שדרוג שאי אפשר להתעלם ממנו הוא הרחבת פיצ’ר ה-Cut-Outs, שכבר הופעל בסטוריז ועכשיו זמין גם בשיחות. מעכשיו תוכלו לחתוך אלמנטים מתוך תמונות ולהפוך אותם למדבקות, מותאמות במיוחד עבור הצ’אטים שלכם (בדיוק כמו בווטסאפ). יוצרי התוכן עשויים למצוא בפיצ’ר הזה כלי נוסף לשדרוג הקשר עם הקהל, עם אפשרות לייצר מדבקות שמדברות בדיוק למותג שלהם או לקמפיין הנוכחי.
ימי הולדת ויותר: אינטראקציה אישית עוד יותר פשוטה
כדי להפוך את השיח ב-DM לאישי יותר, אינסטגרם הוסיפה גם תזכורות לימי הולדת ב-Notes. איך זה עוזר? תוכלו לנצל את זה כדי לשלוח ברכות מותאמות אישית, להציע מבצע מיוחד ביום ההולדת, או סתם להראות אכפתיות, מה שיכול לחזק את הקשר שלכם עם קהל הלקוחות הפרטיים שלכם. תוסיפו לזה את אנימציית הקונפטי החמודה שמגיעה כשאתם לוחצים על הודעת יום הולדת, וקיבלתם דרך פשוטה אך אפקטיבית להגברת המעורבות – אין כמעט אדם שלא יזכור אתכם!