200 מליון משתמשים בת’רדס: האם X צריכה להתחיל לחשוש?

עומר לייבנזון
כולנו ראינו את עלייתה ונפילתה (לכאורה) של ט'רדס, אך האם הפלטפורמה כאן כדי ללכת, או שהיא כאן כדי להישאר? נתוני המשתמשים ומארק צוקרברג, דווקא מעניקים מידה של אופטימיות.
ת'רדס - Threads

כולנו היינו כאן כדי לראות איך הפלטפורמה ת’רדס צמחה במהירות, מה שהביא אותה במהירות לכותרות ולקבלת שבחים אין קץ ביום אחד. הפלטפורמה גם הגיעה לשיא עולמי ראשון וזכתה בתואר הפלטפורמה בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר בעת השקתה – 5 מליון משתמשים תוך 4 שעות בלבד. מאז, עוד לא עברו מספר שבועות וכבר נראה כי האש כבתה ומספר המשתמשים הפעילים צנח במהירות. לאורך השנה האחרונה, במטא החליטו להמשיך ולפתח אותה, להוסיף לה פיצ’רים חדשים ולהפוך אותה לאפליקציה שמשתמשים מעוניינים לגלוש בה. נראה כי העבודה באה על שכרה, לאור העובדה שממש לאחרונה הפלטפורמה עברה רשמית את רף ה-200 מיליון משתמשים פעילים.

200 מיליון משתמשים פעילים: האם זה סימן להתחיל לפרסם בת’רדס?

ההודעה על ההגעה לשיא החדש, הגיעה בעקבות שיחת רווחים שהתקיימה עם מנכ”ל מטא מארק צוקרברג לרבעון השני של 2024, שם רמז כי ת’רדס כבר מתקרבת לרף ה-200 מיליון משתמשים. ההישג ,שהושג תוך 13 חודשים בלבד מאז הקמת הפלטפורמה, מדגיש את האימוץ המהיר והפופולריות הגוברת של ת’רדס למרות מה שאומרים עליה.

“התקווה שלי היא שת’רדס תוכל לעורר רעיונות שמפגישים אנשים והקהילה המדהימה הזו תמשיך לצמוח”

צייץ אדם מוסרי בת’רדס:

הציוץ של אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם
הציוץ של אדם מוסרי, מנכ”ל אינסטגרם

התחרות בין ת’רדס ל-X

אין ספק שהפלטפורמה, שהושקה לראשונה ביולי 2023 וראתה זינוק מטאורי במספר המשתמשים לא מאטה קצב, היא רק עולה. רבים בתעשייה נוהגים להשוות בין ת’רדס לבין X (לשעבר טוויטר) של אילון מאסק, משום שבסיס המשתמשים המשמעותי של X היווה אמת מידה עבור ת’רדס, שנוצרה בתגובה לשינויים הסוערים וחוסר שביעות הרצון של המשתמשים שהנחיל אילון מאסק ב-X.

במטא אופטימיים לגבי העתיד

צוקרברג רמז בעבר כי ת’רדס עשויה לצמוח ליותר ממיליארד משתמשים, מה שמשקף את האופטימיות שלו לגבי עתיד הפלטפורמה. שיחת הרווחים האחרונה רק הדגישה יותר את הביטחון שלו בצמיחתה, וככל שלאפליקציה ייתווספו יותר ויותר פיצ’רים חדשים, כך המשתמשים ירצו להשתמש בה. צוקרברג אמר בשיחת הרווחים:

“אנחנו מתקדמים בהתמדה לקראת בניית מה שנראה כאילו זה הולך להיות עוד אפליקציה חברתית גדולה. וככל שהזמן חולף כך אנו רואים מעורבות עמוקה יותר…אני די מרוצה מהמסלול כאן”.

לקריאת הידיעה המקורית ב-TechCrunch

תגיות רלוונטיות: רשתות חברתיותת'רדס
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
44
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
94
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107113
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101746
מדיה חברתית
דנה רוזן
82937
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.