אינסטגרם מרחיבה את הפתקים למיקומים נוספים באפליקציה

עומר לייבנזון
הפיצ'ר המוצלח "נוטס" יעבור כעת טרנספורמציה בצורה שתאפשר דרך נוספת ליצירת מעורבות עם קהלי היעד על גבי ה"רילס" ועל גבי פוסטים באפליקציה.
הרחבת אינסטגרם נוטס
מקור: Threads

לפני קצת יותר משנה וחצי הושק הפיצ’ר “פתקים” (Notes) באינסטגרם, המאפשר לכל משתמש לשתף את המחשבות שלו בצורה טקסטואלית. הפתקים, בניגוד לסטורי שנעלם תוך 24 שעות, נעלמים תוך 72 שעות והם מאפשרים דרך חדשה להתבטא עם מסרים מיידיים. לפני מספר ימים, אינסטגרם הכריזה על כך שהתכונה עומדת לקבל הרחבה ולהגיע גם למיקומים נוספים – לרילס ולפוסטים בפיד.

לתקשר עם העוקבים בדרך חדשה

כמו שאפשר לראות בתמונה שלמעלה, דרך הפיצ’ר החדש כל אחד יכול להוסיף את ההערות שלו על גבי סרטונים המופיעים בפיד דרך תפריט שליחת ההודעות, ממש בדומה לאופן שבו עובד השיתוף של הערות בפוסטים רגילים בפיד של אינסטגרם – השוני היחיד הוא שרק העוקבים יראו את מה שפרסמתם (ולא כמו תגובה פומבית שאותה כולם יכולים לראות). ניחוש מתבקש בנושא הזה, הוא שאינסטגרם תרצה שהסרטונים הללו שעליהם השאירו פתק, יופיעו בתדירות גבוהה יותר לעוקבים של מי שהשאיר את הפתק, כדי לעזור להם למצוא אותו.

אם זה אכן יעבוד כך, תוכלו למעשה להגדיל את כמות הפעמים שאתם נחשפים לקהל היעד שלכם כיוצרי תוכן בכל פעם שאתם משאירים פתק על רילס. גם אם לא, עדיין זו דרך מקורית ויפה ליצור עוד אינטרקציה עם קהל העוקבים שלכם.

דבר נוסף – בתור יוצרי תוכן, תוכלו לראות גם מהצד השני, על אילו תכנים קהל היעד שעוקב אחריכם השאיר פתק, ובכך לקבל תמונת מצב יותר בהירה לגבי מה מעניין אותם, מה הדעות שלהם או מה הם חושבים על דברים מסוימים. כך, תוכלו למשל להעלות תכנים בנושאים שהם אוהבים ולדייק את המסרים שלכם.

אינסטגרם שועטת לעבר שיפור האינטרקציה בין הגולשים

כפי שמטא ממשיכה לציין ללא הפסקה, שמטרתה היא “לחבר את העולם”, נראה שגם הפיצ’רים האחרונים שיוצאים באינסטגרם תומכים בכך. מהלך ההתרחבות של הפיצ’ר הזה, ומהלכים נוספים בשנים האחרונות משקפים מגמה רחבה יותר – ביניהם מגמת ה”ננו-משפיענים”, שדוגלת בחיבור אישי יותר עם קהל היעד בקרב יוצרי תוכן שיש להם פחות עוקבים, אך קשר משמעותי וחזק עם הקהילה. הפתקים יוצרים רובד נוסף של אינטרקציה אישית עם הקהל, אשר מתאימה במיוחד לקהלים צעירים שמעדיפים תקשורת ישירה, אקטואלית ואותנטית.

לקריאת הידיעה המקורית ב-Social Media Today

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
300
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
326
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
218
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107456
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102027
מדיה חברתית
דנה רוזן
83047
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.