מנהלים קבוצות ווטסאפ סגורות? ווטסאפ השיקה לאחרונה עדכון משמעותי שמציע כלים חדשים למנהלי קהילות וקבוצות ווטסאפ. העדכון כולל מספר תכונות מרכזיות שיכולות לשמש למגוון פעילויות שיווקיות: שיחות וידאו מרובות משתתפים, שיתוף מסך עם שמע, הדגשה אוטומטית של הדובר בשיחות ועידה ושיפורים כלליים באיכות השיחה. אז האם מדובר בעוד עדכון רגיל או שאנחנו נמצאים בפתחו של ערוץ שיווקי חדש?
שיחת וידאו מורחבת: עד 32 משתתפים
עד כה, שיחות הוידאו בווטסאפ היו מוגבלות ל–8 עד 16 משתתפים. כעת, ניתן לקיים שיחות וידאו עם עד 32 משתתפים. הדבר מאפשר למנהלי קהילות ליצור אירועים חיים בתוך האפליקציה, כמו מפגשי שאלות ותשובות, הדרכות, או דיונים קבוצתיים.
לדוגמה, מותג אופנה יכול להזמין קבוצת משפיענים לשיחת וידאו כדי לדון בקולקציה החדשה ולקבל משוב בזמן אמת. זהו כלי שמאפשר לכל אחד שרוצה, להעשיר את חוויית המשתמש ולהגביר את המעורבות של הלקוחות עם המותג.
שיתוף מסך עם שמע: דרך חדשה להעביר מידע
התכונה השנייה ששווה לשים לב אליה היא שיתוף מסך עם שמע. בעזרת תכונה זו, מנהלי קהילות יכולים להציג מצגות, הדגמות מוצר, או כל תוכן רלוונטי אחר לקהל שלהם בזמן אמת. לדוגמה, חברה שמציעה קורסים מקוונים יכולה להשתמש בשיתוף מסך כדי להעביר שיעור לדוגמה למשתמשים פוטנציאליים. זהו כלי שיכול לעזור להמחיש את הערך של הקורס ולעודד הרשמה.
שיפורי איכות שיחה: תקשורת ברורה וחלקה
בנוסף לתכונות החדשות, העדכון כולל גם שיפורים באיכות השיחה. השיפורים נוצרו באמצעות הקודק (Codec) שפותח על-ידי חברת מטא, הידוע בשם “MLow codec“. השיפורים כוללים טכניקה של ביטול רעשים, ביטול הדהודים ורזולוציה גבוהה יותר בשיחות וידאו. שיפורים אלה מבטיחים שתהיה לנו חוויית שיחה חלקה ואיכותית, שהיא חשובה במיוחד עבור אירועי שיווק, בהם איכות השמע והווידאו יכולה להשפיע על האופן שבו הקהל תופס את המותג. השיפורים הללו מאפשרים לאנשי שיווק לנהל שיחות באיכות גבוהה, גם בסביבה של קישוריות רשת נמוכה או תוך שימוש במכשירים ישנים.
הזדמנות חדשה לחיבור עם קהל היעד
העדכון האחרון של ווטסאפ מציע כלים חדשים שיכולים להעשיר את התקשורת עם קהל היעד. העדכונים האחרונים יכולים לשמש למגוון פעילויות שיווקיות, החל מהדרכות מקוונות ועד לאירועי אירוח בלייב. האפקט של כלל השיפורים האלו יחד יוצר הזדמנות חדשה, רק צריך להיות מהירים מספיק כדי לנצל אותה.