לינקדאין משנה את הכללים: תמונות בפוסטים אורגניים יבלטו פחות

עומר לייבנזון
לינקדאין מצמצמת את גודל התמונות בפוסטים אורגניים, במהלך שנועד לשפר את חוויית המשתמש אך מעורר ביקורת על פגיעה אפשרית בחשיפה.
תמונות קטנות בפוסטים אורגניים בלינקדאין
Linkedin Help

לינקדאין הודיעה לאחרונה על שינוי משמעותי בפלטפורמה שלה: הקטנת גודל התמונות המוצגות בפוסטים אורגניים. עדכון זה מצמצם את התצוגה המקדימה של קישורים בפוסטים אורגניים באופן ניכר. חשוב לציין כי השינוי משפיע רק על פוסטים אורגניים, בעוד שגודל התמונות בפוסטים ממומנים נשאר ללא שינוי.

מה עומד מאחורי ההחלטה ואיך זה משפיע על אנשי שיווק?

ההיגיון הרשמי שמציגה לינקדאין הוא הרצון לשפר את חוויית המשתמש בפלטפורמה, באמצעות הצגת תוכן רב יותר בפיד ויצירת מרחב פחות “רועש” מבחינה ויזואלית. עם זאת, יש הטוענים כי המניע האמיתי הוא כלכלי. הקטנת התמונות בפוסטים אורגניים עלולה להוביל לירידה באפקטיביות של פוסטים אלה, ולעודד עסקים להשקיע יותר בפרסום ממומן בפלטפורמה, שם גודל התמונות נשאר אטרקטיבי. כך, יש המעריכים שלינקדאין תגדיל את הכנסותיה מפרסום, על חשבון החשיפה האורגנית של עסקים ויוצרים.

בלב ליבו של השינוי, תמונות קטנות יותר פירושן פחות מקום להעברת מסרים ויזואליים. זאת הסיבה לכך שיש צורך למצוא דרכים יצירתיות יותר למשוך את תשומת הלב של הגולשים. במקום להסתמך על תמונות גדולות וצבעוניות, נצטרך להשקיע ביצירת תוכן ויזואלי מקורי ואיכותי, שיבלוט גם בפורמט הקטן. בנוסף, חשוב מתמיד כעת לאור השינוי לוודא שהטקסט הנלווה לתמונה הוא ברור, תמציתי ומושך את העין, שכן הוא יקבל חשיפה גדולה יותר בפיד – ויוביל ל-CTR (יחס הקלקה) יותר גבוה.

ביקורת על המהלך והשלכות עתידיות

השינוי של לינקדאין לא התקבל באהדה על ידי כל המשתמשים. יש הטוענים כי הקטנת התמונות בפוסטים אורגניים פוגעת ביכולת של עסקים ויוצרים להציג את המותג שלהם בצורה אפקטיבית. בנוסף, יש החוששים כי המהלך יפגע באיכות התוכן בפלטפורמה, ויעודד יצירת תוכן “קליק בייט” שנועד למשוך תשומת לב בכל מחיר. לינקדאין תצטרך להתמודד עם האתגר של מציאת איזון בין הרצון לשפר את חוויית המשתמש (כפי שהם טוענים) לבין הצורך לאפשר לעסקים וליוצרים להציג את עצמם בצורה אפקטיבית, מבלי לדחוף אותם להוצאות פרסום נוספות.

לסיכום

העדכון של לינקדאין הוא תזכורת בשבילנו, לכך שהפלטפורמות הדיגיטליות נמצאות בתהליך מתמיד של שינוי והתפתחות. עלינו כאנשי שיווק להישאר מעודכנים בשינויים אלה ולהתאים את האסטרטגיות בהתאם, תוך כדי שאנו משתמשים בטקסטים ברורים ותמציתיים על מנת להמשיך להצליח בפלטפורמה.

לקריאת הידיעה המקורית ב-SocialMediaToday

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
408
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
398
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
248
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107558
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102095
מדיה חברתית
דנה רוזן
83071
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.