אפליקציית המסרים בבעלות מטא, וואטסאפ, הודיעה על תכונות חדשות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש עבור קהילות בתוך האפליקציה. תכונות אלו, הנמצאות כעת בתהליך פריסה, נועדו לייעל תקשורת ותכנון אירועים בקהילות, תוך יצירת הזדמנויות שימושיות במיוחד עבור אנשי השיווק.
מתכננים אירוע? מעכשיו קל יותר להזמין את כולם
אחת התכונות המשמעותיות ביותר בעדכון האחרון, היא היכולת לארגן אירועים ישירות בקבוצות הוואטסאפ. התכונה הזו מאפשרת למנהלי קהילות ליצור אירועים, לשתף פרטים ולעקוב אחר אישורי הגעה. התכונה הזו עתידה לפשט משמעותית את תהליך הארגון של המפגשים, דיגיטליים או פרונטליים.
עבור אנשי השיווק, זוהי הזדמנות להתחבר עם קהל היעד ברמה אישית יותר. על ידי יצירת קהילה בוואטסאפ, אנשי שיווק יכולים לטפח נאמנות למותג ולתקשר ישירות עם הלקוחות. ניתן להשתמש בכלים החדשים לצורך ארגון כנסים, השקת מוצרים וסדנאות. האורחים יכולים לאשר הגעה דרך הווטסאפ, ולקבל פרטים על השתתפותם של אורחים אחרים. כך, ניתן לעקוב אחר מספר המשתתפים ולוודא שכולם מעודכנים. בנוסף לכל זה, הפיצ’ר החדש יאפשר לכם לשלוח תזכורת אוטומטית שתישלח למשתתפים לקראת האירוע. כך, ניתן לצמצם את כמות הביטולים ולהיערך בהתאם.
תקשורת משופרת בקבוצות הודעות
עדכון נוסף יאפשר לחברי הקבוצה להגיב להכרזות בקבוצת הכרזות. קבוצות הכרזות הן קבוצות קהילה שנועדו לתקשורת חד-כיוונית בין מנהלי הקבוצה, לבין שאר החברים. עד כה, תגובות בקבוצות אלו הושבתו, בעיקר כדי למנוע עומס מידע. העדכון החדש יאפשר לחברים להגיב להודעות, אך באופן מאורגן תוך שיפור זרימת המידע. ההודעות יופיעו באזור ממורכז וממוזער בקבוצה, וההתראות עליהן יושתקו אצל כל המשתמשים.
תכונה זו מציגה הזדמנות עבור אנשי השיווק לאסוף משוב, ולמדוד את סנטימנט הקהל. על ידי הצגת שאלות ממוקדות בהכרזה, אנשי שיווק יכולים לקבל תובנות לגבי העדפות לקוחות ולשנות את אסטרטגיות השיווק בהתאם. בנוסף, ניתן להשתמש בתגובות הודעה כדי להפיץ עדכונים חשובים, הצעות לקידום מכירות, קישורים לדפי נחיתה, ועוד.
לסיכום
העדכונים החדשים צפויים להיפרס באופן הדרגתי, והם יחולו על כל הקבוצות במהלך החודשים הקרובים. בוואטסאפ רומזים שכלים נוספים לניהול קהילות וקבוצות עתידים לצאת בהמשך. הכלים החדשים הם צעד נוסף בניסיון של וואטסאפ לחזק את הקהילות בפלטפורמה. אם הדברים יעבדו בהתאם לתוכניות, סביר להניח שקהילות הוואטסאפ עומדות להפוך לכלי משמעותי עבור אנשי שיווק. על ידי ניצול אסטרטגי של תכונות אלו, אנשי שיווק יכולים לטפח קהילות, לחזק את נאמנות המותג ולקבל תובנות לקוחות יקרות ערך.