לינקדאין השיקה פילטר למיתוג מעסיק: שיווק החברה לעובדים עם ערכים דומים

עומר לייבנזון
מהפכה בעולם המשרות ושיווק ערכי חברות: לינקדאין תאפשר לחברות שמגייסות עובדים לסווג את עצמן לפי ערכים, ובכך לתעל את מאמצי השיווק כלפי מציאת העובדים המדויקים.
לינקדאין מסנן לפי ערכים

עולם העבודה ושיווק התרבות הארגונית החוצה מתפתח ללא הרף, ובהתאם לכך גם רף הציפיות של מחפשי עבודה. יותר ויותר אנשים מחפשים משרה שלא רק תתאים לכישוריהם ולתחום עיסוקם, אלא גם תשקף את סט הערכים והאמונות שלהם.

לצורך כך, לינקדאין משיקה כלי חדשני שיאפשר לסטרטאפים וחברות לסווג את עצמן לפי ערכים שונים, ביניהם: אחריות חברתית, קיימות, גיוון והכלה, איזון בין עבודה לחיים אישיים ועוד. סיווג זה יתבסס על שאלון מיוחד שיענו עליו חברות, וכן על ניתוח נתונים מתוך הפלטפורמה. זה יאפשר לחברות שמשווקות את הערכים שלהן בלינקדאין, לעבוד בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולפרסם פוסטים שגם יעוררו מעורבות בקרב קהלי היעד המתאימים.

כיצד הכלי מסייע לתעל את מאמצי השיווק למקומות הנכונים?

מחפשי עבודה יוכלו להשתמש בכלי החדש כדי לחפש משרות שתואמות לערכים שלהם, בהתאם לקריטריונים שציינו או לפרופיל שלהם. ניתן יהיה לציין ערכים רצויים במסנני החיפוש, וכך לראות רק משרות של חברות שמתאימות לקריטריונים הללו. הפיצ’ר הושק כבר בחודש אוקטובר, ונכנס לשימוש על-ידי עשרות אלפי חברות מסביב לעולם. החידוש הנוכחי הוא האפשרות להשתמש במסנני החיפוש כדי להציג משרות מתאימות.

רוהאן רג׳יב, דירקטור ניהול מוצר בלינקדאין מסר:

“מטרתנו היא לעזור לאנשים למצוא עבודה שתתאים לא רק לכישוריהם ולתחום עיסוקם, אלא גם למערכת הערכים שלהם” אמר ראג’יב. אנו מאמינים שכאשר אנשים עובדים בחברה שתואמת את הערכים שלהם, הם מרוצים ופרודקטיביים יותר”.

שיווק ערכי החברה באופן שיתפוס את העובדים המדויקים

מחקרים מראים כי עובדים שמרגישים שהחברה שלהם תואמת את הערכים שלהם נוטים להיות מרוצים יותר מעבודתם. כך, למשל, 87% מן העובדים בארה”ב מציינים כי חשוב להם לעבוד בארגון שמשקף את סט הערכים שלהם. חברות שמציינות במודעות הדרושים ערכים כמו גמישות, זיקה לתרבות ותמיכה ברווחה הרוחנית של העובדים זוכים לכמות צפיות הגבוהה פי 3 בהשוואה למודעות אחרות. הנתונים הללו מדגישים כי בשוק הנוכחי, אנשים מחפשים גם תחושת משמעות.

זה נכון במיוחד עבור אנשים צעירים בני דור ה-Z. מאחר שבעידן הרשתות החברתיות של היום, חלק גדול מהחשיפה לערכי החברה מתבצע דרך הפרסומים של החברה בלינקדאין, בזכות הכלי החדש חברות שמחפשות לגייס עובדים איכותיים במיוחד יוכלו לזכות בחשיפה עוצמתית ומדויקת מאוד כלפי קהל היעד הנכון.

למה זה חשוב?

עובדים מרוצים נוטים להיות פרודוקטיביים יותר. הם מרגישים מחוברים לחברה שלהם, ונוטים להישאר בה לאורך זמן. עובדים שנמצאים במקום העבודה לטווח ארוך צוברים איתם ידע חשוב, שקשה להעביר לעובדים חדשים. דבר נוסף שהופך את העדכון של לינקדאין לחשוב קשור לתהליך הגיוס של עובדים חדשים.

בשוק שבו חברות מתחרות על עובדים המוכשרים בתחומם, חשוב לדאוג לתדמית של החברה. לראייה, ניתן לעיין בנתון הבא: 98% ממנהלי הגיוס טוענים כי הצגת הערכים של הארגון מסייעת להם למצוא עובדים חדשים, אך 23% טוענים שאין להם את המשאבים והערוצים המתאימים לעשות זאת. המהלך החדש של לינקדאין אמור לתת מענה לסוגיה הזאת. מאידך, קשה שלא לתהות מהי המשמעות של סיווג ערכים. כל אחד יכול להכריז כי הוא דוגל בערך כזה או אחר, אבל מה זה אומר בפועל?

עדכון נוסף ומעט קונקרטי יותר יאפשר למחפשי עבודה לסמן עניין בחברות מסוימות. הפרטים שלהם יופיעו באופן אוטומטי בפרופיל המגייסים שלהם החברה. הכפתור החדש יהפוך את שיתופי הפעולה לקלים יותר. חוץ ממסנני החיפוש וכפתור העניין החדש, לינקדאין מאפשרת גישה חופשית למספר קורסים שעוסקים בתחום של ערכים ותרבות במקומות עבודה.

לסיכום, הכלי החדש של לינקדאין מאפשר למחפשי עבודה למצוא משרות תואמות לערכים שלהם, ובכך תורם לשביעות רצונם, לפרודוקטיביות שלהם ולנאמנותם לחברה.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של לינקדאין

תגיות רלוונטיות: לינקדאיןרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
876
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
676
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107895
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102345
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.