העדכון האחרון של מטא, מבשר על הזדמנות חדשה לקבלת תובנות שישפרו את אסטרטגיית השיווק של המפרסמים ב-Advantage+. לאור ההשקה של כלים חדשים לפילוח קהלים ותובנות, אנחנו כמפרסמים נוכל כעת לזהות וליצור מעורבות בקרב צרכנים בעלי ערך גבוה ברמת דיוק גבוהה יותר מבעבר. השינוי יאפשר להבין טוב יותר: כיצד נראית דינמיקת השוק, יאפשר לשפר את יעילות הקמפיין ולהניע להצלחה. בואו נבין מה זה אומר ואיך הדברים נראים בפועל.
פילוח קהל בדיוק מירבי – לתובנות האיכותיות ביותר
קמפייני Advantage+ מיועדים בתכליתם לאתרי איקומרס ולניהול מסע קניות של צרכנים באונליין. העדכון האחרון נועד בעיקרו למפרסמים שרוצים לחדד את הגישה לקונים פוטנציאליים שהביעו עניין במוצרים אך טרם רכשו, שם לטענת רבים שוכב “הכסף שנשאר על הריצפה”.
כך, ניתן לקבל נתוני שימוש משופרים על קהלים. מדד חדש שהושק למשל נקרא “פלח קהל הלקוחות המעורבים” (Engaged Customers Audience Segment) כפי שתועד על ידי Jon Loomer. מדובר על תכונה המאפשרת למנהל הקמפיין להגדיר את הקהל עבור פלחי שוק באופן מותאם אישית, ולקבל דוחות ותובנות מותאמים אישית, בהתאם לפלח שנבחר.
חלוקה ללקוחות חדשים, קיימים ומעורבים
חלון הדיווח החדש על הנתונים של מטא, הנגיש דרך מנהל המודעות, מאפשר כעת ניתוח מפורט יותר של קהלים בהתאם לנתונים הדמוגרפיים שלהם. ניתן לפלח את הקהל בהתאם לקטגוריות שלא היו בעבר כמו לקוחות חדשים, לקוחות קיימים ולקוחות מעורבים (לקוחות פוטנציאליים, אשר גילו עניין בעסק או קיימו אינטראקציה עם המוצרים או השירותים שלו אך עדיין לא ביצעו רכישה). בדרך הזו, ניתן להבין את תמונת המצב על השיווק באתר הרבה יותר בקלות, ולתכנן בהתאם את המשך הצעדים.
המשמעות הרחבה יותר של העדכון, היא עוד קפיצה ביכולת של השיווק הדיגיטלי לפלח קהלים בצורה ספציפית ביותר, והפעם מדובר על כלים חדשים, שבהחלט יכולים לסייע לאנשי השיווק למקד את מאמצי השיווק למקומות הנכונים – למקומות שבהם ה-ROI הוא הגבוה ביותר, ובכך לשפר את הביצועים העסקיים בעשרות מונים.