הפלטפורמה מרחיבה את פונקציית הפוסטים, ומאפשרת הוספה של עד 15 תמונות וסרטונים לפוסט אחד, לעומת 10 בלבד שהיו זמינים עד כה. העדכון החדש נפתח לקבוצת משתמשים מצומצמת, אך הוא צפוי להתרחב ולהיפתח למשתמשים נוספים לאחר איסוף נתונים ותגובות. הקרוסלה המורחבת פותחת אפשרויות יצירתיות עבור אנשי שיווק, אך גם מציבה אתגרים בנוגע לאופן הצגת התוכן והעברת המסרים של יוצרי התוכן לקהל העוקבים.
יתרונות הקרוסלה המורחבת למנהלי הסושיאל
לתוספת החדשה יש כמה יתרונות שישדרגו את אופן היצירה וצריכת התוכן של כולנו:
- סיפור עשיר יותר: היכולת להציג יותר תמונות וסרטונים בכל פוסט, תוכל לשפר את היכולת שלכם לבצע סטוריטלינג באופן עמוק, סוחף ומקיף יותר.
- קידום מוצרים ושירותים: הקרוסלה המורחבת תאפשר לכם להציג מגוון רחב יותר מוצרים ושירותים בפוסט אחד, תוך הדגשת המאפיינים הייחודיים של כל אחד מהם.
- מעורבות גדולה יותר: פוסטים מרובים ועשירים נוטים לעורר יותר תגובות ולייקים. כך, תוכלו לשפר את המעורבות של קהל העוקבים.
3 טיפים לשימוש נכון בקרוסלה המורחבת
לאפשרות החדשה יש פוטנציאל לסייע לאנשי השיווק בעבודת ניהול החשבון באינסטגרם. יחד עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כמה נקודות:
- כמות, לא על חשבון איכות: הכמות המורחבת לא יכולה לבוא על חשבון איכות התכנים. הקפידו לעלות סרטונים ותמונות באיכות גבוהה בקרוסלה כולה.
- שמרו על הקשר רחב: הקפידו שלכל התמונות והסרטונים יהיה הקשר אחד רחב, כדי לא לבלבל את הגולשים או להעמיס מידע מיותר. כדאי לשמור גם על קו ויזואלי משותף.
- הוסיפו תיאורים ברורים: הקפידו להוסיף לכל מוצר או שירות בקרוסלה תיאור תמציתי, חד וברור. שלבו בתיאורים האשטגים מתאימים.
הזדמנות חדשה או עומס מיותר?
נכון לעכשיו, הפיצ’ר החדש זמין רק לקבוצת משתמשים קטנה. גולשים מסוימים דיווחו על אפשרות להוסיף אפילו 20 תמונות וסרטונים לכל קרוסלה. אינסטגרם אישרה באופן רשמי שהם מתנסים באפשרות החדשה, ואוספת פידבק מהגולשים. המידע שייאסף יכריע: האם אינסטגרם תאמץ את התוספת, או שתמשיך במתכונת הקודמת. כך או כך, כדאי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בנושא, ולנצל אותן בחוכמה לקידום המוצר או השירות שלכם.