מטא, בשת”פ עם משרד הפרסום הגדול ביפן ומקום 5 בעולם בגודלו דנצו (Dentsu), תפתח פתרון לניהול קשרי לקוחות עבור הגרסה העסקית של ווטסאפ. התוסף החדש, יאפשר לחברות ליצור פרופילים לאינטרקציה ישירה עם הלקוחות ולהציע ללקוחות עדכונים בזמן אמת, תגובות ומבצעים כמו שוברים. הפלטפורמה נועדה כדי לתת מענה לעסקים שמשתמשים בווטסאפ ביזנס במגוון רבדים: ניהול חשבונות, ניתוח נתוני מכירות ואופטימיזציה.
למה עסקים משתמשים בווטסאפ ביזנס?
ווטסאפ ביזנס, מעבר להיותה הגרסה העסקית של אפליקציית המסרים הידועה ווטסאפ – היא בעלת תועלות משמעותיות עבור עסקים. בין יתרונותיה הרבים, היא מאפשרת לעסקים להגדיר פרופיל עסקי, שיווקי עבור העסק שלהם מה שמחזק את האינטרקציה עם לקוחותיהם. בין היתר, האפליקציה מכילה פיצ’רים מיוחדים לעסקים שמסייעים לשיווק העסק ולשירות הלקוחות.
בשנים האחרונות, אנחנו רואים מגמה של הכנסת פונקציות שמאפשרות קנייה קלה מעסקים, כמו הוספת האפשרות לחיפוש עסק. כל פונקציה חדשה שמוסיפים בנושא העסקי, מאפשרת לעסקים למקסם את ה-ROI שלהם בחוליה האחרונה ששם הרבה לקוחות עלולים ללכת לאיבוד – המכירות/שירות הלקוחות.
אז איפה נכנסת פלטפורמת Dentsu?
Dentsu פיתחה פלטפורמת אינטרנט שלראשונה הוצגה בבריטניה, והיא נועדה כדי לשפר את הדרך שבה חברות ועסקים מתקשרים עם הלקוחות באמצעות ווטסאפ. הפלטפורמה מספקת לעסקים כלים לניהול יעיל של חשבונות הווטסאפ שלהם, כמו טכנולוגיית AI לשיפור היצע המוצרים ולשיפור התקשורת השיווקית של עסק בין הפלטפורמות השונות: פייסבוק, אינסטגרם ווטסאפ. זאת, כאשר אחד הדגשים החשובים של בניית הפלטפורמה הוא על הגדלת היקף האינטרקציה של המותג עם הלקוחות בווטסאפ ובפייסבוק.
עוד לא צוין במפורש איך זה ייראה, אך אנו יודעים שהכלים האלה ככל הנראה יהפכו את כלל הפעולות שעסקים מבצעים היום בווטסאפ לקלות הרבה יותר: שירות לקוחות, מענה מהיר, ביצוע רכישות, שימור לקוחות ועוד.
מחברת Dentsu נמסר, על שיתוף הפעולה:
“מערכת היחסים שלנו עם מטא מתמקדת בסיוע למותגים להשיג מעורבות וערך עמוקים יותר עם הלקוחות הנוכחיים והפוטנציאליים שלהם, גורם קריטי לצמיחה. השקת פתרון השיחה בווטסאפ מתבססת על המחויבות שלנו ליצור חוויות חלקות מארגון לארגון. זה יאפשר למותגים ליצור קשרים חזקים יותר, רלוונטיים יותר, אחד על אחד עם הלקוחות, לטפח אמון ולשפר את חוויות השירות בתהליך”.