Monetization Insights: כלי אנליטיקס חדש למונטיזציה מבית מייקרוסופט

עומר לייבנזון
מייקרוסופט משיקה כלי חדש שיעזור לבעלי אתרים שמשמתמשים במונטיזציה ולמפרסמים לקבל תובנות מהירות יותר על הפרסום שלהם.
כלי מוניטיזציה חדש של מייקרוסופט
מקור: Microsoft Advertising Blog

עבור מפרסמים, במיוחד כאלה שממוקמים בסדרי גודל גדולים, לנתונים יש חשיבות מכרעת בקבלת החלטות. נתונים יכולים לעזור לנו להבין מהי הדרך האופטימלית למקסם את החזר ההשקעה שלנו, ובעזרתם ניתן לקבל החלטות מושכלות יותר – שאינן מבוססות על אינטואיציה אלא על תמונת מציאות.

לפני זמן קצר הודענו על כלי אנליטיקס אחר של מייקרוסופט – UET Insights. ההבדל בין שני הכלים הוא שהכלי שנרחיב עליו כאן הוא ממוקד יותר במונטיזציה (תהליך יצירת הכנסה כספית מתוך נכסים דיגיטליים).

מהו הכלי Monetization Insights?

לבעלי אתרים שמפיקים הכנסות מהאתר שלהם באמצעות מוניטיזציה, קיים פוטנציאל להשארת חלק גדול מן ההכנסות על השולחן. מטרת הכלי הינה כפולה – לעזור לבעלי האתרים לזהות את הבעיות באתר שלהם מוקדם יותר, לאבחן תקלות ולהבטיח שהכל יעבוד ביעילות; מצד שני, לעזור גם למפרסמים להגיע לאותן תובנות.

אתם מקבלים לוח מחוונים אינטואיטיבי שאפשר לראות בו את כל הנתונים, מספר תצוגות של תוכנית המונטיזציה שמסייעות להבין את התוכנית, נתוני השוואה שעוזרים לחדד את אסטרטגיית הפרסום ועוד.

“תובנות מונטיזציה – עוזרים לך להשיג יותר בפחות”

זאת הכותרת שבחרו להוסיף בכתבה המציגה את הכלי באתר מייקרוספט, והאמת – שאין תיאור יותר מדויק מזה. הכלי החדש פשוט עוזר לחסוך זמן, כי הוא עוצב במיוחד כדי להעניק גישה קלה לנתונים מורכבים. במקום להתרוצץ בין אינספור חלונות או לבנות לוחות מחוונים (דאשבורדים) מורכבים, עכשיו אפשר לראות את הכל במקום אחד:

תצוגה קלה של ההכנסות

בסופו של דבר, מונטיזציה היא כולה מבוססת על יצירת הכנסות דרך פרסום של מישהו אחר. לכן, את כל מה שקשור להכנסות – מייקרוסופט ריכזו בתוך כרטיסיה אחת, שיש בה הכל. אם תלכו לכרטיסיית ההכנסות, תוכלו לראות את כל ה-KPI שקשורים לנושא זה: חשיפות, בקשות למודעות ממפרסמים, שיעור מילוי טופס ושיעור המרה.

אם אתם מעוניינים לראות איך המדדים הללו השתנו לאורך זמן, אין בעיה. גם המידע הזה נמצא בכרטיסיה עבורכם בצורה מאורגנת. ניתן לראות כיצד המגמה משתנית לאורך זמן באמצעות תצוגה קלה לקריאה של גרפים שכבר נמצאת בתוך המערכת:

תצוגה קלה של ההכנסות
מקור: Microsoft Advertising Blog

מפרסמים? הבינו מה עוצר אתכם מלהצליח

כרטיסיות ה-Bid Rejection מספקת מידע שימושי במיוחד, שמעניק תובנות למפרסמים לגבי איך כדאי להם לפעול. הכרטיסיות מכילות הצעות מבוססות נתונים על איכות המודעה, על העסקאות, בעיות בביקוש, דרכים להוזיל את המחיר המוצע לכל שטח פרסום ועוד. כל אחת מהכרטיסיות מתמקדת בתובנות בנושא אחר: איכות המודעה, מחיר טווח גבוה/מחיר טווח נמוך, עסקאות שנחסמו (בכרטיסייה “תקציר”) ובעיות פוטנציאליות.

הצעות מבוססות נתונים על איכות המודעה
מקור: Microsoft Advertising Blog

לקריאת הידיעה המקורית באתר מייקרוסופט

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
891
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
700
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
354
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107907
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102356
מדיה חברתית
דנה רוזן
83167
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.