באחת הידיעות הקודמות, דיווחנו על כך שבין השינויים שהולכים להגיע לת’רדס בקרוב, הולכת לבוא גם גרסת דסקטופ בנוסף על גרסת המובייל. ממש בימים האחרונים, מטא יצאו עם הצהרה רשמית שבשבוע הקרוב תצא גרסה כזו וניתן יהיה לגשת אליה דרך הכתובת Threads.net. אז איך זה הולך להתפתח מכאן? והאם כדאי לנו כמותגים, או כאנשי שיווק בכלל לחשוב עליה כעל ערוץ שיווקי הדורש יחס מיוחד?
אפליקציה מתפתחת
ראוי לציין שמדובר באפליקציה שעדיין נמצאת בחיתוליה. הפונקציות הבסיסיות שהיינו מצפים לראות באפליקציה כמו: חיפוש, תזמון פוסטים בפרופילים עסקיים או פיצ’רים מעניינים נוספים שיכולים להפוך אותה ליותר מעניינת – פשוט לא קיימים בה, אבל גם אלה יגיעו בהמשך. למרות שהשימוש באפליקציה דעך משמעותית לאחרונה, עדיין אפשר להעריך שמדובר בצורך קיים, וכל שנותר למטא הוא ללמוד איך למשוך אליה את קהל המשתמשים. אחרת, מי שעלולה לעקוף אותה היא המתחרה הגדולה שלה – X (או בשמה המוכר: טוויטר).
אולי כאן נכנס דווקא יתרונה כאפליקציה מתפתחת עבור אנשי שיווק – חשבו על ת’רדס כעל מגרש ריק, שבו אפשר להפיץ את המסרים השיווקיים שלכם, לבנות מותג ולצבור עוקבים כשאין לכם עוד הרבה מתחרים. כשתצא גרסת הדקסטופ ויגיעו פיצ’רים נוספים, האפליקציה כבר תהיה אטרקטיבית הרבה יותר עבור צרכני התוכן, ומספר המשתמשים שבה עשוי לעלות משמעותית. ודאו שאתם מנצלים את ההזדמנות לפני שכבר יהיה מאוחר מדי.
מטא מאמינה באפליקציה
למרות שנראה כאילו היה מדובר בטרנד חולף, דווקא נראה שבחברת מטא לא נוטשים את הרעיון וממשיכים להשקיע בו בעוצמה רבה. נראה שמארק צוקרברג אפילו מעורב בפרויקט עצמו, או לפחות כך משתמע מהפרסום האחרון שלו באפליקציה, שבו פרסם תמונה שלו מהעבר – כאילו עובד על גרסת הדסקטופ של ת’רדס (התמונה המקורית היא מלפני שנים, כשפייסבוק עוד הייתה בשלבי פיתוח):
יש לא מעט סיבות לכך שמשתמשים עזבו את X (טוויטר) בחודשים האחרונים, ובמיוחד עיתונאים, שספגו ביקורת מאילון מאסק בעצמו. לעומת זאת, הסיבות העיקריות שבגללן אנשים לא משתמשים בט’רדס נוגעות לחוסר עניין ולהיעדר פונקציונליות. אלו דברים שמטא לחלוטין יכולה וגם הצהירה שהיא עומדת לשפר. לכן, שווה לחלוטין להשקיע בה ואולי להנות מהפירות בעוד כמה חודשים או שנים, כשתגיע לשלב הבגרות.