אילון מאסק עובד על “מנוע חיפוש סמנטי” חדש ב-X

עומר לייבנזון
הופך את הלימון ללימונדה? אילון מאסק עובד על יכולת חיפוש חדשה מבוססת AI, שתאפשר התמצאות קלה במידע הרב שנמצא בטוויטר.
מנוע חיפוש סמנטי X

פלטפורמת X משקפת באופן די ממצה את החזון של אילון מאסק, חזון שהחל להחזיק בו עוד מסוף שנת 2022. כעת, לאור יציאתה של ט’רדס לאוויר וסטנדרט התחרות הקשיח שהציבה בעבור טוויטר – אין מנוס מלהשקיע ברשת החדשה ולהפוך אותה לתחליף שלה. לפני מספר ימים, אילון מאסק צייץ שאחד מהפיצ’רים שעומדים להיווסף לרשת התחליפית, הוא חיפוש מבוסס שמבוסס על משמעות ולא רק על מילות מפתח.

כפי שנאמר על ידו, בתגובה לביקורת על אופן החיפוש הקיים:

“אנחנו עובדים על חיפוש סמנטי (AI). נציג פוסטים של X שתואמים למשמעות החיפוש שלך, לא רק לטקסט.”

הקמת הרשת החברתית X כתחליף לטוויטר

הרשת החברתית X נולדה מתוך חזון להפוך את רשת המסרים הקצרים לפלטפורמה רחבה יותר, למעין יחידת בידור עבור כולם – “האפליקציה של הכל”. זה חלק מהמיתוג מחדש שטוויטר מבצעת לעצמה, כדי להפוך את עצמה לאפליקציה יותר חדשנית ומעניינת.

מלבד הרשת X, אילון מאסק גם משקיע ב-AI ומפתח מודלים ייחודיים ג’נרטיביים של AI משלו, שלדבריו יהיו “דוברי אמת ברמה מרבית” ולא מוטים על ידי אג’נדות פוליטיות או הטיות נפוצות של מערכות בינה מלאכותית.

שיפור החיפושים באפליקציה

ב-X נראה שעובדים על התאמה סמנטית יותר של נתונים, אשר תספק קיבולת חיפוש משופרת, תוך שהיא גם עשויה לספק את כל תובנות הנתונים החדשות לעסקים וליוצרים, שיכולות לעזור להבין טוב יותר את ההקשר של אזכור בתוך פוסט (בניגוד לשימוש רק באיתור של מילות מפתח למשל). זהו למעשה ההבדל בין מנועי חיפוש “פשוטים” למנועי חיפוש מורכבים יותר. מנוע חיפוש מורכב יודע לזהות גם את משמעות הדברים ואת הקשרם מתוך הטקסט, ולא רק לאתר מילות מפתח. עם זאת, מדובר במנגנונים מורכבים יותר שלא כל אחד מסוגל לפתח, הם דורשים מחקר רב ונכונות לעבודה. ב-X (טוויטר) צופים שהדבר יבוא לידי ביטוי דרך הבנת המשמעות של תיוגים, האשטגים וטקסטים מתוך הציוץ.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: טוויטר
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
876
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
676
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
349
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107895
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102345
מדיה חברתית
דנה רוזן
83164
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.