מהיום, אפשר לקחת אלמנטים ייחודיים מסרטוני רילס שהצליחו במיוחד ולהתאים אותם אליכם, באמצעות פיצ’ר חדש באפליקציה שיאפשר למשתמשים לבצע חיפוש על קטגוריות שונות, ולמצוא סרטונים ששווה לחקות אותם. הקטגוריות הן: מומלצים (Recommended), טרנדיים (Trending) ותבניות רילס ששמרנו בעבר עבור עצמנו.
איך להשתמש ברילס ככלי שיווקי?
מה שמאפיין את הרילס, ובכלל כל סרטון מסוג “הסרטון הקצר” שתפס תאוצה מדהימה בשנתיים האחרונות, הוא סוג התוכן שהצרכן צמא לצרוך – תוכן פשוט, בלי מילים “מפוצצות”, עם המון אנרגיה, קליל וכיף. תוכן כזה שאפשר לראות בלי כוונה מסוימת תחילה אלא פשוט כזה שכיף להיתקל בו במקרה. הרבה עסקים שמנסים לשווק את עצמם דרך הכלי, מתקשים להעביר את המסר בצורה כזו. אם גם אתם אמרתם לעצמכם משפטים כמו: “העסק שלי מורכב מדי” או “אני לא יכול להסביר את זה פשוט”, הפיצ’ר החדש של אינסטגרם הוא אולי מה שיעזור לכם. האפשרויות הרבות שהוא מציע, למעשה עוזרות לכם לחקות שיטות עבודה של סרטונים שכבר עבדו בנוגע לעסק שלכם.
איך משתמשים בפיצ’ר החדש?
- לוחצים על כפתור “צור” בדף הבית
- מקליקים על “Reel”
- מקליקים על תמונת פתיחת המצלמה
- מקישים על “תבנית”
יצירת הרילס המושלם מעולם לא הייתה קלה יותר
כמו כל מוצר מוצלח, הדבר החכם ביותר שניתן לעשות הוא להשקיע בו יותר – וזה מה שאינסטגרם עושה. היא שואפת לשפר כל הזמן את חווית המשתמש של יוצרי התוכן.
היא אפילו הכריזה שבנוסף, החוויה תשתפר אף יותר. זה יקרה, לפי דבריהם על ידי הגדלת מספר הפרמטרים שניתן לשלוט עליהם בסרטון. אפשר להגיד שאינסטגרם תהפוך למעין “תכנת עריכה” פשוטה ובסיסית לסרטונים קצרים – כפי שניתן לראות בתמונה.
הפרמטרים החדשים שיהיה ניתן לשלוט עליהם יהיו:
- יהיה ניתן לקחת טקסט שקיים בסרטון המקורי ולשנות אותו
- יהיה ניתן לשנות את התזמון של מרכיבי הסרטון, כולל מוזיקה לאורך ציר הזמן
- אפקטי AR (מציאות רבודה) יתווספו לסרטונים – נמתין כדי לדעת מה זה אומר