מטא חשפה לאחרונה סדרה של חידושים משמעותיים במודעות רילס, במטרה להעצים מגוון רחב יותר של עסקים ולנצל את הפופולריות העצומה של פורמט יצירת התוכן הזה.
סרטונים קצרים הם המהפכה הבאה
השדרוג האחרון של האלגוריתם של מטא, שכלל שימוש בבינה מלאכותית לצורך טרגוט סרטונים לקהל הרחב, חיזק ככל הנראה את המגמה שבה הסרטונים הקצרים תופסים את מרכז הבמה. עם זאת, פוסטים המכילים קישורים חיצוניים זוכים כעת לחשיפה מופחתת משמעותית. לכן, עבור מפרסמים במטא, אחד הדברים הטובים ביותר שניתן לעשות הוא להתמקד דווקא במודעות הרילס, ולא רק בסרטונים החינמיים.
השינוי ברילס
לאחר שהפכה מחלוצה למובילה בתחום המודעות של רילס, נראה כי מטא עובדת ללא הרף. בהתמדה רבה, היא משקיעה מאמצים רבים כדי להגיע ליותר יוצרי תוכן עם פורמטים מגוונים של מודעות, ובכך לסייע לאנשי השיווק, באמצעות אינספור דרכים למנף אף יותר את הפופולריות ההולכת וגוברת שלו. על פי הנתונים של מטא, אנשים מקצים כעת יותר ממחצית מזמן המעורבות שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם עבור תוכן וידאו. כך למשל, מספר השיתופים של המשתמשים רילס הגיע כבר ל-2 מיליארד שיתופים ביום, ולמעשה המספר הזה הוכפל רק ב-6 חודשים האחרונים.
לכן, מהיום – מודעות המיועדות לקידום אפליקציות יהיו זמינות ברילס, בפייסבוק ובאינסטגרם.
הוספת מוזיקה למודעות
שינוי נוסף שמטא מציגה הוא שיפור בחוויית הפרסום עם אופטימיזציה למוזיקה. כיום, אופציית פרסום שקיימת היא פרסום של תמונה עם הנעה לפעולה. עם זאת, ממחקרים שביצעו במטא, עולה כי מטא שילוב מוזיקה בפרסומות הללו מייצר רמת עניין מוגברת בקרב הצופים, וכך הוספת המוזיקה עשויה לתרום ולייצר קשר טוב יותר בין הקהל למותג. אם חושבים על זה, זה גם הגיוני משום שזו הדרך שבה מפרסמים לנו בטלוויזיה כבר שנים.
לכן, תכונה חדשה שנוספה מאפשרת למפרסמים להוסיף מוזיקה מספריית המוזיקה החינמית, באופן הבא: