מטא מציגה דרכים חדשניות עבור משתמשים להביע את העדפותיהם לצפייה בסרטוני רילס המוצג להם, כדי להרחיב את פורמט הסרטונים הקצרים ולהתאים אותו לכל האוכלוסיות וכל הקהלים. שינויים אלה נועדו על מנת לשפר את חווית המשתמש ולהבטיח שרילס יישאר פורמט התוכן המרתק והצומח ביותר בשנתיים האחרונות, ויהיה רלוונטי לכלל המשתמשים.
המאמץ של מטא לייצר “רילס בהתאמה אישית”
חשוב להבין – המאמץ הזה לא התחיל רק עכשיו. אם נסתכל אפילו מעט אחורה, לא מזמן מטא עשתה מאמצים נוספים המערבים שימוש ב-AI כדי לנטר את העדפות הגולשים ולהתאים את התכנים הרלוונטים אליהם ברילס ובסוגי תוכן נוספים – כמו גם פיצ’ר חדש שהוא הפטנט שמטא הגישה המנבא כמה הסרטון שלכם יהיה ויראלי.
אין ספק שהתפתחותו המהירה של סגנון “הוידאו הקצר” מביאה עמה שלל אפשרויות, בזמן שהוא הופך להיות כלי מוביל בקרב צרכני התוכן.
כל אחד יכול להצביע
היום, מטא משיקה אפשרויות חדשות וידידותיות עבור כל משתמש לבקרת משוב ברילס, המאפשרות למשתמשים לציין בקלות את העדפות התוכן שלהם.
איך זה יתבצע? הגישה תהיה קלה, על כל סרטון תופיע אפשרות חדשה: “הצג יותר” ו “הצג פחות” בחלק העליון של תפריט שלוש הנקודות על כל קליפ של רילס.
בנוסף, מטא תבקש מהמשתמשים משוב ישיר בתחתית המסך, כדי להתאים טוב יותר המלצות אלגוריתמיות בהתאם לתחומי העניין שלהם:
“Do you want to see more or less reels like this?”
המניע לשינוי
ההתפתחות זו מגיעה לאחר שמטא מדווחת כי תוכן מבוסס בינה מלאכותית מהווה כיום חלק משמעותי מהפיד של המשתמשים: יותר מ-20% בפייסבוק וכ-40% באינסטגרם. בינה מלאכותית מטרגטת את התוכן שלה על בסיס מידע קיים, וחלק מהמידע הזה עשוי להיות למשל – העדפות המשתמשים, כפי שהם עצמם מעידים. זהו עוד כלי שאולי יאפשר להפוך את הטרגוט למדויק יותר.
בנוסף לאפשרויות המשוב החדשות, מטא שואפת להציג את רילס בתחומים נוספים, להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית של קשת תחומים מגוונת יותר ולעודד את מעורבות המשתמשים. מהלך אסטרטגי זה, יבסס את מעמדה של רילס כפורמט תוכן חיוני בפלטפורמה ויחזק עוד יותר את צמיחתה. בעוד מטא ממשיכה לחדש ולשכלל את חוויית המשתמש שלה, השינויים המרגשים הללו מבטיחים לספק חוויה מותאמת אישית ומרתקת יותר למשתמשים, ולהבטיח שהפלטפורמה תישאר רלוונטית ומושכת בנוף המדיה החברתית המתפתח ללא הרף.