מטא עובדת לאחרונה אפשרויות חדשות לפרסום ממומן בתוך רילס (Reels) – תכונת הסרטונים הקצרה שלה שלאחרונה צוברת פופולריות חסרת תקדים, בין היתר בעקבות פריצות הדרך האחרונות שהתרחשו בתחום.
אם אתם בעלי עסקים ומשתמשים בפרסום ממומן או שאתם מפרסמים, תכונת שליחת הוואטסאפ החדשה תאפשר לכם לנצל בצורה יותר טובה את הפופולריות של הסרטונים הקצרים לטובת קבלת לידים חמים ואותנטיים ישירות לוואטסאפ וללא השארת פרטים.
השינויים בפרסום רילס
היתרון הגדול של רילס הוא שלעתים פרסומיה עשויים להצטייר כפרסומים אותנטיים יותר, שנראים כחלק מהפיד ולא כ”עוד פרסומת” שרבים ינהגו להתעלם ממנה.
האפשרות החדשה שהשיקו במטא, ואלו שעוד עובדים עליהן עבור רילס היא למעשה תכונה שקיימת כבר בפייסבוק ובאינסטגרם וכעת נכנסה גם לרילס – אך מעתה נוספה רק בצורה של שליחת הודעה ישירות לווסטאפ. סקר שנערך לאחרונה על ידי חברת מטא הראה שכמעט 50% מצופי רילס יצרו קשר ב-DM עם מותג לאחר שראו את תוכן הווידאו הקצר שלו.
כפי שנמסר על ידי פייסבוק:
“בדרך כלל, אנחנו מציגים מודעות קליק למסנג’ר לאנשים שסביר ביותר שייזמו שיחה עם עסק בוואטסאפ, במסנג’ר או באינסטגרם. עם עדכון זה, מפרסמים שמשתמשים במטרות ‘מכירות’, ‘מעורבות’ או ‘תנועה’ כדי להוסיף לחצן ‘שלח הודעה’ למודעות רילס שלהם, יתנו מעתה לאנשים אפשרות להתחיל שיחה בוואטסאפ ישירות מהמודעה”.
שינויים צפויים
בנוסף, מטא בודקת דרכים חדשות שבהן עסקים יוכלו לפלח את מודעות הרילס שלהם לקהלים חדשים – על סמך תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים והתנהגויות, מה שעשוי להקל עליהם בהגעה לקהל היעד. אפשרויות פילוח חדשות אלה מספקות לעסקים יכולות מיקוד חדשות, ומאפשרות להם ליצור מסעות פרסום יעילים יותר שיגיעו לאנשים הנכונים ובמועד האופטימלי.
עוד דבר שבמטא עובדים עליו הוא על הנגשת קמפיין ה’מעורבות’ בצורה קלה יותר למפרסמים עם רילס על מנת שמפרסמים שרוצים להפוך את הסרטונים שלהם לוויראליים יותר באמצעים ממומנים יוכלו לעשות זאת יותר בקלות.
הסרטונים הקצרים כאן כדי להישאר
ההשקה של אפשרויות מודעות חדשות עבור רילס על ידי מטא היא רק דוגמה אחת לאופן שבו החברה מפתחת ועוקבת אחר מגמות השינויים בעולם המדיה החברתית ובפרט ה“סרטונים הקצרים” (Short-Form Videos). ככל שנוף צריכת המדיה החברתית ממשיך להתפתח, חשוב יותר מתמיד לעסקים להתאים את אסטרטגיות הפרסום שלהם כדי להישאר תחרותיים. עם ההשקה של אפשרויות מודעות חדשות אלה, לעסקים יש כעת יותר אפשרויות להגעה לקהל היעד שלהם באמצעות רילס.