כל איש שיווק או מפרסם רוצה לעקוב אחר מגמות בעבודת השיווק שלו, וככל שהביקוש לכך ממשיך לגדול – כך הביקוש לנוחות בצפייה בנתונים גדל יחד איתו. זאת בדיוק הסיבה שמערכת הטרנדים של גוגל, גוגל טרנדס, החליטה לחשוף עיצוב חדש שמטרתו לספק למשתמשים חוויה טובה יותר בצפייה בנתונים. הכלי שמשמש אנשי שיווק, עיתונאים וחוקרים עומד לעבור עיצוב מחדש כדי לשפר את חווית המשתמש ועוצמת הנגישות.
אז מה העיצוב החדש כולל? בין היתר: פריסה מלוטשת יותר של הנתונים, מראה מודרני יותר, דרכים שונות להציג את הנתונים ועוד.
פירוט מגמות עשיר יותר
בין העדכונים המשמעותיים שהעיצוב החדש מציע, הושקו ‘מסנני נושא’. בעזרתם המשתמשים יכולים לצמצם את תוצאות החיפוש שלהם לפי הקטגוריות הספציפיות שמתאימות לרצונם האישי ובהתאם למידע העסקי שחסר להם, מה שמקל על זיהוי המגמות והתובנות על ידי סינון לפי תחומי עניין, תעשיות ועוד.
תכונת “שנה בחיפוש”
הושקה תכונה שימושית נוספת: “שנה בחיפוש” – המספקת בריף שנתי של החיפושים המובילים מכל רחבי העולם. הפריסה שעוצבה מחדש פורסת בפניכם תרשימים וגרפים מרתקים מבחינה חזותית, מה שמקל על הניווט והמחקר של הנתונים.
דף הבית שעוצב מחדש יכלול סרגל ניווט פשוט להתמצאות, אשר יקל על המשתמשים בנגישות לתכונות ולכלים המועדפים עליהם. הכרטיסייה החדשה – “סייר” תציג את הנושאים הפופולריים האחרונים, תאפשר למשתמשים לחפור עמוק יותר בנתונים שמסתתרים מאחוריהם, ולגלות תובנות חדשות.
שאיפה לחוויה נגישה וידידותית יותר למשתמש
העיצוב החדש של גוגל טרנדס לא עוסק רק באסתטיקה. השיפוץ כולל גם עדכונים לצורך שיפור הנגישות וההכללה. עדכונים אלה כוללים צבעים המכילים ניגודיות גבוהה וגדלי טקסט גדולים יותר, מה שמקל על משתמשים לקויי ראייה או עיוורי צבעים להשתמש בפלטפורמה.