אצל הרבה עסקים ״השוטף״ תופס את מרבית הלו״ז וכתוצאה מכך הם מתקשים למצוא זמן ביום כדי להקדיש לכתיבת תסריט, צילום, עריכה של סרטונים עם כתוביות, הוספת מוזיקה מתאימה ועוד… כשאין זמן לכל זה, נדמה כי הפיתרון הטריוויאלי ביותר הוא פשוט לוותר על הכנת סרטונים מושקעים וזהו. נכון? אז זהו, שאולי כבר לא.
לאחרונה טיקטוק השיקה את הפיתרון שישנה את הכל: תכונה חדשה שתאפשר גם לעסקים שאין להם יותר מדי זמן להשקיע בסרטונים, אבל בכל זאת רוצים להוציא תוצרים שנראים טוב – את ספריית הסאונד לעסקים (Sounds for Business) שכוללת מעל 500,000 קטעי סאונד ומוזיקה.
התבניות האלו, שהן מוכנות מראש, יהפכו את יצירת התוכן שלכם בעסק לקלה יותר, נוחה יותר וגם מהנה יותר. עם אוסף של סאונדים מותאמים אישית המעוצבים כתבניות ליצירת תוכן קלה, עכשיו כל אחד יכול ליצור תוכן בצורה הרבה יותר מהירה, מרתקת ויצירתי עבור הקהילה שלו בטיקטוק.
מהו תפקיד הסאונד בסרטוני טיקטוק?
סאונד הוא לא רק שיר שמתנגן ברקע, אלא שבטיקטוק הוא משמש כשפה אוניברסלית אשר מעוררת טרנדים ואף מגמות עולמיות חדשות. המוזיקה בטיקטוק מאז ומעולם משמשת ככלי המאחד, בין קהלים שונים (באמצעות טרנדים, למשל), בין קהילות שונות בארץ ואפילו ברחבי העולם, והיא גורמת לאנשים רבים ולעסקים במיוחד לרצון ‘לקפוץ’ על הטרנד – הרי לא פעם ראינו איך סאונד מסוים נתן השראה למותגים למשוך קהלים חדשים בדרכים חדשות ומפתיעות, מה שסייע להם לא רק ביצירת קהלים חדשים אלא גם בתפוצה אדירה והתרחבות לגלים של עוקבים חדשים. מוזיקה יכולה לתרום למודעות רבה כלפי המותג, ואם סרטון הטיקטוק של המותג שלכם כולל שיר שמשתמש אהב, כדאי שתכירו את הנתון הבא:
על פי מחקר שבוצע על ידי טיקטוק, 68% מהמשתמשים דיווחו שזוכרים את המותג טוב יותר בשל הסאונד שצורף לו, ו-62% דיווחו על סקרנות יתרה ללמידה על המותג כאשר הופיע בו סאונד קליט.
מעכשיו, זה קל יותר מתמיד
התכונה ‘סאונדים מוכנים לעסקים’ נועדה כדי לעזור לעסקים קטנים ליצור תוכן קל, מהנה ומרתק, וזאת כדי לעזור להם לבלוט בין כל הסרטונים ב’פור יו’. עם רשימה של 10 סאונדים מותאמים אישית – המתאימים במיוחד לתצוגת מוצרים בעסקים, ניתן כעת להציג בקלות רבה את המוצרים הפופולריים ביותר שלכם, מוצרים חדשים שצירפתם לקטלוג ועוד – זאת באמצעות יצירת סרטונים למשל, המראים את הצגת תהליך האריזה והמשלוח, הצגת הסיבות לרכישה בשילוב סאונד, או רעיונות יצירתיים אחרים.
טיקטוק מחויבת ליצור כלים חדשניים שיעזרו לעסקים בכל הגדלים להתחבר לקהלים בדרכים ייחודיות ומרתקות. כדי להפיץ את הבשורה, היא מעודדת שימוש בהשטאג: #soundsforbusiness בתיאור הסרטונים שלכם.
התכונה ‘סאונדים מוכנים לעסקים (‘Sounds for Business’), כך על פי טיקטוק, משמשת כדרך נוספת עבור עסקים קטנים למינוף כלי הסאונד והמוזיקה של טיקטוק ולרתימת הקהל, שכבר עכשיו גולל בין סרטונים ובדרך כלל חסר סבלנות לפרסומות שאינן מעניינות. זוהי דרך מצוינת לרתק אותו, ועבור עסקים – זוהי אחלה מקפצה מצוינת למיתוג ושיווק העסק בקלות בטיקטוק.