בני נוער אינם מצוידים במערכת קבלת החלטות שקולה כמו המבוגרים, לגבי הנתון הזה כולנו יכולים להסכים. כשמדובר בהצגה של מוצרים לרכישה, בני הנוער לא תמיד מודעים איך אותו המידע ישמש בעתיד להצגת מודעות נוספות באותו נושא – ובשל חוסר המודעות הזו, במטא הודיעו כי יגבילו עוד יותר את האפשרויות שיש להגיע לבני נוער עבור מפרסמים. מעבר לכך, מטא תפעל כדי לייצר יותר הסברה בקרב בני נוער לגבי איך מודעות פועלות ומהן הסיבות לכך שהם רואים מודעה ספציפית באפליקציות.
השינויים שמקפידים לבצע
במטא כבר ביצעו שינויים באופן שבו מפרסמים יכולים להגיע אל בני הנוער בעבר. אחד מהשינויים המהותיים שתקפים עד היום הוא הסרת היכולת של מפרסמים לטרגט לבני נוער מודעות על סמך תחומי העניין ותחומי הפעילות שלהם – כעת, החל מפברואר תוסר האפשרות לטרגט מודעות לבני נוער במגדר מסוים. כמו כן, מדד המעורבות של בני הנוער באפליקציות לא יהיה תקף לסוגי המודעות שבני הנוער רואים (כלומר, מפרסמים לא יוכלו לראות באילו מדעות בני הנוער צפו בעבר ולהסתמך על כך בטרגוט).
מהצד של הצעירים
במטא מודיעים שהחל מחודש מרץ, בני הנוער יקבלו דרכים חדשות שיסייעו להם לנהל ולבחור: איזה סוג של מודעות הם מעוניינים לראות בפייסבוק ובאינסטגרם? הם יוכלו לעבור לחלונית בהגדרות הקשורה לקביעת העדפותיהם לגבי מודעות, ולבחור ‘ראה פחות’ או ‘אין העדפה’ לגבי כל סוג של מודעות שמוצג להם.
חשוב להבין שמעבר לכך, קיימים כבר יסודות בפלטפורמות לסינון תכנים אסורים – מדיניות הפרסום שלהן אוסרת על הצגת אלכוהול, מוצרים פיננסיים ומוצרים ושירותים להרזיה בפני אנשים מתחת לגיל 18 (ואפילו למעלה בכך בחלק מהמדינות).
הסברה לצעירים מצד מטא
למען בטיחות הצעירים, בחברה עושים מאמצים כדי לעזור לבני הנוער להבין את אפשרויות הפרטיות שלהם. הוסיפו מידע בדף ההסברה לבני נוער המעניק לבני נוער מידע מעמיק והסברים פשוטים על הכלים והגדרות הפרטיות שלהם. המטרה היא לעזור ולשמור על בטיחותם, ולנהל אילו תכנים הם מעוניינים לראות ואילו פחות.