“עולם הטיקטוק”: טיקטוק מעודדת מותגים להתחבר

עומר לייבנזון
בימים האחרונים חברת טיקטוק הוציאה לאור את "עולם הטיקטוק" (Tiktok World) והשיקה את הבמה השנייה שלה עבור מותגים שרוצים להתחבר, ליצור ולשגשג יחד עם הקהילה. בשנים האחרונות, קהילות רבות בפלטפורמה נראו פורצות את גבולות תעשיית הבידור והשיווק, בכל הנוגע ליצירת קשר איכותי עם הקהל. מותגים רבים הפכו להיות חלק מרכזי בחווית הבידור של הצופים בהם - הם עשו זאת באמצעות יצירתיות, סיפורים ובניית קהילה.
עולם הטיקטוק

בהמשך להשקת ה-TicTok World ובעודה בונה את העידן הבא של הפרסום, חברת טיקטוק חושפת בפנינו פתרונות ומחקרים חדשים מהשנה האחרונה בפלטפורמה, כאשר הם מעניקים לבעלי המותגים ולמשווקים את הכלים המתאימים לבנות מחדש את המעורבות עם קהילת טיקטוק, ולהעניק השפעה אמיתית לעסקים בכל הגדלים.

קישור ישיר ל-TikTok World

בדומה לתכונות נוספות של הפלטפורמה, מוצרי המודעות של טיקטוק נועדו לשפר את החוויה של המשתמשים בה, לעורר את היצירתיות שבהם ולשמח אותם. באמצעות מחקרים שנערכו, החברה גילתה כי חלק גדול מן האנשים מבלים זמן רב יותר בצפייה במודעות בטיקטוק בהשוואה לצפייה במודעות בפלטפורמות אחרות.

מה גילו המחקרים?

המחקרים שערכה טיקטוק על קהל המשתמשים שלה הביאו אותה למספר תובנות חשובות:

  • 73% מהצופים בטיקטוק אמרו כי הם מרגישים קשר עמוק יותר למותגים איתם קיימת אינטראקציה בפלטפורמה.
  • מותגים המופיעים בטיקטוק זכורים ב-40% יותר מאשר מותגים המופיעים בפלטפורמות אחרות.
  • נכון להיום טיקטוק הוא הערוץ הצומח ביותר לגילוי. 15% מגילויי המוצר נעשו באמצעות ערוצי מדיה, מיילים ומפה לאוזן.

עוד מאמרים בנושא מהבלוג שלנו:

מבט אל העתיד

נוסף על כך חברת טיקטוק מציינת כי החברה השותפה שלה לעליית המכירות העונה לשם “NCSolutions” רואה באופן עקבי תוצאות מכירות חזקות במיוחד בקמפיינים של טיקטוק, עם החזר ממוצע על הוצאות פרסום של כמעט פי 2 בהשוואה לרמת הביצועים של מסע הפרסום של NCSolutions.

הגדלת מכירות דרך טיקטוק
Source: Tiktok Marketing Scince CPG Meta-Analysis + Closed Beta, US, Conducted by NCSolutions 2021-2022

טיקטוק נמצאת כאן על מנת לבנות פתרונות פרסומיים שיובילו לגילוי של מותגים בצורה מהנה וקודמת לקהילה, והיא מצהירה כי מטרתה היא להפוך את מסעות הפרסום באפליקציה להרבה יותר יעילים וגם לפגוש לקוחות פוטנציאלים בכל שלב בו הם נמצאים לאורך תהליך הרכישה שלהם.

זאת בדיוק הסיבה שהיא נוהגת לתת את הדגש על המיתוג והחיבור בין בעלי העסקים לבין בעלי עסקים אחרים – לבין הלקוחות הפוטנציאליים ברשת.

המיתוג והחיבור בין בעלי העסקים הוא חלק לאין היכר חשוב בתהליך מסעות הפרסום שלה.

או כפי שכתבו בבלוג שלהם:

“אנחנו כאן כדי לייצר פתרונות למודעות שיגרמו למותגים להתגלות בצורה מהנה שמתמקדת בקהילה, להפוך את מסעות הפרסום לחסכוניים ויעילים יותר, ולפגוש לקוחות בכל מקום שבו הם נמצאים לאורך מסע הרכישה שלהם”.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג הרשמי שלטיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
968
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
745
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
361
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
107944
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102388
מדיה חברתית
דנה רוזן
83175
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.