עסקים ומפרסמים יוכלו ליצור מודעות וידאו תוך דקות ספורות וכל זאת תוך בחירת אחת התבניות החדשות שמציעה גוגל. הכלי החדש מציע 14 תבניות כשכל אחת מעוצבת במטרה להשיג מטרה שונה כולל: אפיון מוצר, קידום אירוע מכירה, עידוד הורדת אפליקציה ועוד.
תבניות אופטימליות לפרסום ב-YouTube
על פי גוגל התבניות שנוצרו מיועדות בדיוק לפרסום ב-YouTube. הן מיועדות לסייע למפרסמים להגיע לתוצאות מקסימליות כשהן מציעות קצב אופטימלי, מיקום מותג ומוצר מתאים וקריאות בולטת המניעה לפעולה. הן נועדו במטרה לעזור למודעה לבלוט.
תבניות אשר מנחות את המפרסמים מקלות על יצירת סרטונים כשהמורכבות נעלמת והעסקים יכולים להשקיע יותר זמן בפיתוח המסרים, תובנות הקהל, יצירת אסטרטגיה לקמפיין ופחות ליצירת הווידאו. היצירה עצמה היא פשוטה כשכל שיש לעשות הוא לבחור תבנית, להוסיף לה תמונות, טקסט ולבחור את צבעי המותג. ניתן להוסיף גם מוזיקה מתוך ספריית האודיו של גוגל או קריינות.
הוספת קריינות למודעות הווידאו
תודות לטכנולוגיית הבינה המלאכותית (AI) של גוגל מצורפת תכונה חדשה של קריינות לתבניות. התכונה הנוכחית ממירה את הטקסט לקול מדובב בצליל טבעי כך שהוא יוכל להימשך, על פי הצורך, לאורך המודעה. גוגל מתגרה באיכות האנושית של הקריינות ולדבריה הפונקציה מותאמת לפרסום המבוקש.
עסקים ומפרסמים יוכלו לגשת לתכונת הקריינות מתוך ספריית הנכסים של Google Ads כשאלו יוכלו לבחור באחד מתוך שבעה קולות שמוצעים כרגע. יש לציין כי מעכשיו כל מודעה יכולה להיות מלווה בקריינות, כולל מודעות שכבר הועלו ושרצות במסעות פרסום.
שיפור יצירת המודעות
גוגל מציגה בספריית הנכסים את התכונות החדשות כשאלו מיועדות לשפר את אופן ארגון, הגישה והיצירה של הסרטונים. הקריינות האוטומטית זמינה כעת בשפות: אנגלית, צרפתית, פיליפינית, אינדונזית, הינדית, מלזית, מנדרינית, קוריאנית, ספרדית ושוודית.
לדבריה, ספריית הנכסים, התמונות והסרטונים זמינה למשתמשים בכל חשבון Google Ads והיא מאפשרת להעניק חוויה חזותית ראשונה מסוגה. המפרסמים יוכלו מעכשיו ליצור את המודעות שלהם בקלות. בכל רגע נתון אפשר לגשת לתמונות והסרטונים ולבצע מקסום של מסע הפרסום והביצועים.