הרשת החברתית בוחנת את השילוב של Bitmoji בתור תמונת הפרופיל וזאת דרך בלחיצת כפתור שתאפשר חיבור לחשבון ה- Bitmojiשל המשתמש. שימוש באופציה זו תגרום לקישור בין פרופיל הטוויטר לבין ה- Snapchat שהיא הבעלים של Bitmoji. התוצאה תהיה קישור בין שתי האפליקציות וזוהי למעשה האינטגרציה הראשונה שמתבצעת בין שתי הפלטפורמות.
שיתוף פעולה בעולם תחרותי
מצד אחד וטוויטר ו- Snapchatפועלות באותו מרחב והן מתחרות זו בזו. מצד שני לטוויטר אין עדיין כלי ליצירת אווטר מקורי משלה והחיבור הצפוי עשוי להעיד על הכוונה שלה להישען על דמויות קיימות, להימנע מפיתוח “אינהאוס” ובו זמנית לאפשר למשתמשים לבטא את עצמם בדרך המועדפת עליהם.
Snapchat מנסה להפוך את דמויות ה- Bitmojiלחלק מהחוויה הכוללת של האפליקציה והיא אפילו השיקה מותגי הלבשה לדמויות. התפיסה הכללית אומרת כי המשתמשים ככל הנראה יגבירו את השימוש באווטרים וישתמשו בהם כאמצעי ביטוי עצמי. כיוון שאנחנו מתקדמים לעבר עתיד מטאוורי בו התקשורת תהיה באמצעות דמויות דיגיטליות, יתכן שה- Bitmojiיתפוס תאוצה ויהיה מועדף על המשתמשים.
ההרחבה של הדמויות גם בטוויטר נשמעת הגיונית מאד כשהמטרה היא לחזק את השימוש ברשת החברתית ולהרחיב את האינטראקציה של הדמויות הדיגיטליות. טוויטר הצהירה כי היא בוחנת דרכים חדשות שיאפשרו למשתמשים לבטא את עצמם בתוך הפלטפורמה אך כרגע היא לא מרחיבה לאן מועדות פני הניסוי והאם ל- Bitmoji יהיו תפקידים נוספים ברשת.
לא רק דמויות אנוש
נראה כי טוויטר מבינה כי העולם האווטרי הולך ומתפתח והיא בוחנת כיצד היא והמשתמשים שלה ישתלבו בו. היום אפשר לראות כי יותר ויותר משתמשים ברשתות החברתיות בוחרים בדמויות וירטואליות ובתוך כך לא רק דמויות אנוש.
תמונות אקראיות של קופים, גובלינים ודמויות מצוירות מחליפים את תמונת הפרופיל כך שנראה כי הבחירה של טוויטר לבחון את שילוב ה- Bitmojiהיא בחירה טבעית. יתכן כי זוהו עוד צעד בדרך אל עולם המטאוורס בו כנראה נתקשר בדרכים חדשות.