“חלונות ייחוס” מתייחסים לזמן שלוקח ללקוח לבצע פעולה לאחר שהוא לחץ על המודעה או לאחר שהוא צפה בה. המפרסמים יוכלו להגדיר את החלונות הללו כך שינועו בין יום אחד לבין 28 ימים. חלק מהמרות הפרסום מתרחשות באופן מידי אך חלק מתבצעות לאחר תקופה, כשהלקוח משוכנע כי עומדת לפניו העסקה הטובה ביותר.
אופטימיזציה של מסעות הפרסום
כל עסק נכנס לתהליך הפרסום עם דרישות שונות. “חלונות ייחוס” יאפשרו לעסק שרוצה למדוד את הקליקים שמובילים ישירות למכירות ליצור חלון של יום אחד. לעומת זאת עסק שיודע כי יתכן ולקוחותיו צריכים מספר ימים לחשוב על ההצעה יוכל לפתוח “חלון ייחוס” של שבעה ימים.
דרך TikTok Attribution Manager אפשר לבחור את פרק הזמן הנחוץ למדידת ההצלחה, הן עבור המרת קליקים (CTA) והן עבור צפיות (VTA).
TikTok Attribution Manager
TikTok Attribution Manager הוא מנהל הייחוס החדש של הרשת והוא נמצא בתוך TikTok Ads Manager תחת תפריט הנכסים. המפרסמים יוכלו לפתוח קמפיין עם חלון קריאה לפעולה שינוע בין יום אחד בודד לבין 28 ימים כאשר במקרה של קמפיין צפיות (VTA) החלון יכול להיות פתוח לכל היותר למשך שבעה ימים.
בקריאה לפעולה, המפרסמים יוכלו לבחור בין אפשרויות קריאה לפעולה לאחר יום, שבעה ימים, 14 יום ו-28 יום. במקרה של בחירה ב-14 יום, המרות שיתרחשו תוך שבועיים ירשמו כפעולה במנהל המודעות של הפלטפורמה. בצפייה, המפרסמים יוכלו לבחור בין האפשרויות של יום אחד או שבעה ימים.
“חלון הייחוס” האידאלי
כל מפרסם רוצה לדעת מהי השיטה הטובה ביותר שתוביל אותו לתוצאות הרצויות. עם זאת אין זמן שהוא נכון לכולם והדבר תלוי במוצרים ובשירותים שמפרסמים וכן בפעולה שהמפרסם רוצה שהלקוחות יבצעו. מפרסמים שיודעים כי מסע ההמרה יכול להימשך זמן מה יעשו נכון אם יבחרו בחלון מורחב ולהפך.
מעכשיו מפרסמים יוכלו לראות כי Attribution Manager זמין לשימוש ב- TikTok Ads Managerובקרוב גם מפרסמים שמפעילים קמפיינים באמצעים אחרים יוכלו ליהנות מהאופציה החדשה.