הרשת החברתית TikTik מביאה רעיון חדשני כשהיא מאפשרת ליוצרים ליצור קשר ישיר עם המותגים השונים במטרה ליצור תוכן לקמפיינים שיווקיים ולהרוויח מכך כסף. כל זאת תוך דילוג על משרדי הפרסום וסוכנויות המציעות שירותי שיווק משפיענים.
הכירו את Branded Mission
לאחר שתפסה את המקום הראשון בהורדות במהלך שלושת החודשים הראשונים של שנת 2022, TikTok ממשיכה להעניק ליוצרים ולמשתמשים הזדמנויות חדשות ומרגשות. Branded Mission נותנת ליוצרים בגילאי 18 ומעלה בעלי 1,000 עוקבים ומעלה הזדמנות ליצור תוכן ממותג ולהרוויח מכך.
מעכשיו יוצרים יוכלו להיבחר על ידי מותגים כדי ליצור עבורם תוכן אותנטי. ברגע שהמותג בחר בסרטון לפרסומת, היוצרים ייהנו מתנועה מוגברת ומתוכנית חלוקת ההכנסות מפרסומות עליה הכריזה TikTok לפני כשבועיים. מעכשיו יוצרים יצירתיים שמקפידים לשמור את האצבע על הדופק ושיכולים לספר סיפורים מרגשים, יוכלו ליהנות מפוטנציאל רווחים.
TikTok עוקפת את הסוכנויות
אם עד היום הסוכנויות השונות חיברו בין המותגים לבין המשפיענים, עכשיו הדבר עומד להשתנות. TikTok מציעה חיבור ישיר, תוכן אותנטי והעמקת הקשר בין המותג לבין הגולשים. זוהי דרך חדשה שתאפשר למותגים ויוצרים לשתף פעולה, ללא צורך בשידוכים וגורם אמצעי שיהיה אחראי לקישור.
מעבר לכך שההזדמנות החדשה מאפשרת למותגים ליהנות מתוכן אותנטי, היא תאפשר גם ליוצרים “קטנים” ליהנות מקמפיינים חדשים שהם לא היו יכולים להיחשף אליהם לפני כן (ובוודאי ללא סוכנות). השינוי עשוי לשפר את הפרסומות, להפוך אותן למרגשות יותר ולהפתיע את משתמשי הרשת.
גרסת בטא
Branded Mission נמצאת כרגע בגרסת בטא וזו זמינה למותגים ומשווקים מסוימים בכל רחבי העולם. הציפייה של TikTok היא לסיים את הגרסה הנוכחית ולהפוך את התכונה לזמינה באופן נרחב כבר בסוף השנה הנוכחית.
האם המהלך יתגלה כהצלחה גדולה, האם הוא יהפוך את התוכן הפרסומי לאותנטי יותר והאם הוא באמת יצליח לשנות את דרך הפרסום הנוכחית? נצטרך לחכות עוד מספר חודשים.