על ידי הרחבת נראות סרטוני Shorts מקווה יוטיוב להגיע לפוטנציאל טווח ההגעה שלהם כיוון שכרגע ניתן לראות אותם במקומות מצומצמים באתר ובאפליקציה.
העדכון המשמעותי הראשון ל- Shorts בשנה זו
העדכון הנוכחי של יוטיוב הוא הראשון והמשמעותי בכל הנוגע לסרטוני Shorts בשנה זו. הדבר בולט במיוחד לאור העובדה כי הפלטפורמה לא שחררה לאחרונה תכונות חדשות וכי מאז שהושקו ה- Shortsבשנת 2020 עלו עדכונים רבים אך הקצב הואט משמעותית.
הצעד של יוטיוב מצביע על כך שהסרטונים הקצרים חוזרים לקדמת הבמה ונראה שהפלטפורמה מקווה להצליח להגיע לצופים חדשים דרך העדכון הנוכחי.
יש למה לצפות
העמוד הנוכחי של יוטיוב עומד להתרענן עם קרוסלה חדשה שתוקדש כולה לסרטונים קצרים אשר מוגדרים על ידיה כ”מדף ה- Shorts”. הסרטונים הקצרים יבחרו מתוך רשימת הסרטונים הפופולאריים ויופיעו בקרוסלה נפרדת משלהם ולא בשילוב סרטונים “רגילים”.
מעבר להפצת הסרטונים והבאת קהל חדש אליהם, המטרה של יוטיוב היא לשפר את החוויה הכללית של הגולשים והצופים. יוטיוב רואה בצעד של הפיכת סרטוני Shorts לגלויים כחיובי עבור המשתמשים כשהיא תתחיל להציג את הסרטונים הפופולאריים במיקומים בולטים עבור הגולשים.
תחילת השינוי בארה”ב, בנייד ובנייח
יוטיוב מתחילה לבצע שינוי של הופעת סרטוני Shorts עבור משתמשים בארה”ב, קנדה, אוסטרליה, ברזיל, גרמניה, הודו, צרפת, אינדונזיה, במזרח התיכון וצפון אפריקה. המטרה היא להרחיב את השימוש לכלל המדינות והמשתמשים.
את השינוי בהופעת הסרטונים הקצרים אפשר יהיה לראות גם תוך שימוש במכשירים הניידים וגם על גבי הדסקטופ. בכל המכשירים ה- Shortsיופיעו בצורה בולטת הרבה יותר ותיראה תוספת של כרטיסייה חדשה וקרוסלה של דף הבית.
יצירת חוויה עקבית עבור המשתמשים
על ידי הכנסת העדכון הנוכחי מקווה יוטיוב ליצור חוויית Shorts עקבית וטובה יותר עבור כלל המשתמשים כשאין זה משנה באילו מכשירים הם משתמשים. אם בעבר הסרטונים הקצרים היו בולטים יותר באפליקציה לעומת הבולטות באתר, לאחר השינוי הם יהיו בולטים באופן זהה בכל אמצעי גלישה.
השינוי יאפשר לגולשים לגלות סרטונים חדשים ולצפות ב- Shortsתוך גלישה בשולחן העבודה, בטאבלט ובמכשיר הנייד.
לצפייה בהודעה של יוטיוב החל מדקה 00:40