הרשת החברתית הפופולארית החליטה לשנות את מגבלת זמן הסרטונים ומעכשיו היא תאפשר להעלות סרטונים אשר נפרסים על פני 10 דקות. זו לא הפעם הראשונה שהרשת משנה את המגבלה שלה והיא ממשיכה להיות קשובה לקהל המשתמשים שככל הנראה מתעניין בצפייה ממושכת יותר.
שינוי שמגיע לאחר בדיקות
טיק טוק לא החליטה סתם כך לשנות את מגבלת זמן הסרטונים. היא מבצעת את הבדיקות שלה כבר חודשים והמסקנה היא שהקהל רוצה לצפות בסרטונים ארוכים יותר. בתחילת הדרך, הסרטונים ברשת הוגבלו ל-15 שניות בלבד. לאחר מכן ההגבלה עמדה על 60 שניות וביולי האחרון (2021) ההגבלה הורחבה לשלוש דקות.
עתה, הרשת החברתית מבינה כי הקהל רוצה חוויות מעמיקות יותר ולכן היא מרחיבה עוד יותר את זמן הסרטונים. הרשת הציגה את הצעד כרצון להביא חוויות חדשות ומעשירות משתמשים.
יותר משתמשים, ליותר זמן
כדי שטיק טוק תוכל להציע למשתמשים העלאת סרטונים ארוכים יש צורך בפיתוחים של הפלטפורמה. היא עושה זאת בצעדים מדודים ונראה שלכל אורך הדרך היא מקשיבה למשתמשים, בוחנת את הצרכים שלהם ומחפשת את הדרך להציע להם את החוויה הטובה ביותר.
השינוי אותו מביאה הרשת החברתית פותח אפשרויות עבור יותר משתמשים ויוצרים. במקביל, השינוי צפוי להוביל לעלייה במעורבות של המשתמשים אשר צפויים להישאר בטיק טוק יותר זמן.
השינוי ישפיע על היוצרים
השינוי הנוכחי של טיק טוק עומד להשפיע על המותגים וככל הנראה לטובה. אם עד היום התוכן בפלטפורמה היה בעיקר בידורי והיוצרים והמותגים נאלצו להגביל את עצמם מבחינת זמן הסרטון, מעכשיו הם יוכלו ליצור יותר תכנים וליצור תכנים מעמיקים יותר.
עבור אלו שרוצים לקדם את המותג שלהם, את המוצר או השירות, מדובר בבשורה חיובית. עבור טיק טוק מדובר בהזדמנות להשאיר את הקהל יותר זמן בתוך הפלטפורמה וכל זאת בלי לצפות בסדרות של סרטונים. אנחנו נצטרך להמשיך לעקוב כדי לראות כיצד השינוי משפיע על המשתמשים אך ההערכה היא שטיק טוק יודעת מה היא עושה ושזוהי דרך נוספת להגדיל את מספר המשתמשים וכמות הזמן בה הם שוהים ברשת.