יוטיוב ממשיכה להתפתח, לפתח תכונות חדשות והיא רוצה להמשיך לשלוט בשוק הווידאו. הרצון לא מספיק והוא מחייב אותה להציע למשתמשים, למפרסמים וליוצרים, ליצור יותר אפשרויות, יותר חוויות ולסייע ליוצרים להרוויח על הדרך.
החברה סיפקה ביום חמישי שעבר (10 בפברואר 2022) את מפת הדרכים שלה לשנת 2022 וסקירה של מה אפשר לצפות מהפלטפורמה בשנה הקרובה.
התמקדות בסרטונים קצרים
טיק טוק ממשיכה להדאיג שחקנים ותיקים בעולם הדיגיטל והדבר בא לידי ביטוי גם בתוכנית של יוטיוב לשנה הקרובה. הפלטפורמה מתכוונת להמשיך ולהוסיף עוד תכונות לפורמט סרטוני השורטס ובתוך כך להציע למשתמשים אפקטים וכלי עריכה חדשים. כמו כן, יוטיוב מתכוונת ליישר קו עם אינסטגרם וטיק טוק ולאפשר לצופים להגיב ביצירת שורטס קצר משלהם.
יוטיוב לא מסתפקת רק ביצירה אלא גם במוניטיזציה והיא בוחנת עכשיו את הפורמט. החברה מנסה לבחון כיצד היוצרים יוכלו ליצור ברנד משלהם ולהציע לגולשים אפשרות לקניה ישירה מתוך יוטיוב.
כלי ניתוח חדשים
אמנם יוטיוב לא הודיעה כיצד בדיוק ייראו כלי הניתוח החדשים שלה אך היא כן ציינה שתאפשר ליוצרים להגיע לתובנות חדשות מתוך YouTube Studio. התובנות יעזרו ליוצרים ליצור סרטונים חדשים, להגיע לרעיונות שהקהל מתעניין בהם ולקבל עדכונים נוספים לאלו שהם יכולים לקבל היום.
כלי הניתוח יאפשרו ליוצרים להשפיע על השיח המתקיים בערוץ שלהם ובסופו של דבר ליצור חוויה אשר תגרום לצופים להפוך למנויים ואף לשלם עבור צפיה בערוץ.
חוויית קניות חדשה
יוטיוב רוצה להרוויח ורוצה שהיוצרים והמפרסמים ירוויחו. כחלק מתוכנית הפיתוח לשנה הקרובה אנו צפויים לראות יותר מקומות להציע מוצרים לצופים. הרעיון הוא ליצור חוויית קניות בתוך הפלטפורמה, מה שיעודד את היוצרים ליצור יותר תוכן ואת המפרסמים לשים את התקציב שלהם בפלטפורמה.