דרך ניתוח אוטומטי, טיקטוק סרקה את המודעות שבה וזאת במטרה לזהות מרכיבים עיקריים של מסעות הפרסום שזכו לאחוזי ההמרה הגבוהים ביותר. כל זאת כדי לעזור למפרסמים למקסם את הביצועים שלהם בפלטפורמה.
הממצאים של טיק טוק
מנתונים שהוציאה טיקטוק, נמצא כי שימוש בצילום ברזולוציה גבוהה, מצגות במסך מלא, הצגת CTA (הנעה לפעולה) בצורה ברורה ושמירה על הודעות קצרות שלא עולות על 34 שניות, יכולים להשפיע באופן משמעותי בשיפור ביצוע המודעות.
רבות מההנחיות מתייחסות לשיטות העבודה המומלצות באופן כללי אך טיקטוק סיפקה גם דוגמאות ספציפיות וטיפים נקודתיים שיכולים לסייע למפרסמים להשיג תוצאות טובות יותר:
הוספת כתוביות
מהנתונים שנאספו נמצא כי שימוש בכתוביות או טקסט על המסך אשר מציגים באופן ברור את ההצעה או את הקריאה לפעולה, הובילו לעלייה של 80% בהמרה.
שילוב קריינות
ההמלצה של טיקטוק היא לשלב במודעות קריינות אנושית אשר תמחיש את המוצר או את ההצעה הכתובה כשבחינת הנתונים מצביעה על כך שהקריינות הובילה לעלייה של 87% בהמרה.
מגוון סצנות
סרטונים אשר השתמשו במגוון סצנות ולא רק בצילום סטטי הובילו לעלייה של 38% בהמרה. מודעות עם חמש סצנות או יותר הובילו לעלייה של 171% בהמרה לעומת אלו שהיו בהן פחות מחמש סצנות.
טקסט בשניות הראשונות
הנתונים שטיקטוק אספה הצביעו על כך שמודעות שבסרטונים שלהן הופיע טקסט על המסך ב-7 השניות הראשונות זכו לעלייה של 43% בהמרה בהשוואה למודעות בהן לא היה טקסט בשבע השניות הראשונות.
יצירתיות לצד ניסיון
המסמך של טיקטוק יכול לסייע למפרסמים בהעלאת אחוזי ההמרה שלהם. עם זאת, חשוב לזכור כי הביצועים מסתכמים בסופו של דבר ביצירתיות של המפרסמים ובאופן בו המותג והמוצר מתקשר עם הקהל בפלטפורמה. ניסיון מודעות קודמות וניסיונם של אחרים יכול להוות בונוס לאלו שיחליטו לאמץ את הטיפים אותם פרסמה טיקטוק.