גוגל: “קשה להגדיר אתר כסמכותי אם יש בו רק 30 מאמרים”

מיטל אור
ג'ון מולר מגוגל אמר בשיחה מול מאזינים כי קשה להגדיר אתר כסמכותי כשיש בו רק 30 דפי תוכן (ומטה). בניית סמכות תדרוש יותר מאשר שלושים דפים וכן המשך פרסום תוכן חדש כל הזמן.
קשה להגדיר אתר כסמכותי בגוגל אם יש בו רק 30 מאמרים

מולר הגיב לשרשור שהופיע ב-Reddit שם עלתה השאלה מדוע מאמרים חדשים אשר מתווספים לאתר “סמכותי” אינם מתווספים לאינדקס.

בשרשור המקורי טען אחד האנשים כי הוא העלה מעל שלושים מאמרים לאתר והוא מאמין כי הוא סמכותי בשל הקישורים שהוא מקבל. הבעיה היא שלאחר הפסקה של שלושה חודשים בפרסום מאמרים חדשים, גוגל הפסיקה לאנדקס את התוכן החדש באותה המהירות כפי שהיא עשתה בעבר עבור אותו אתר.

קשה לגוגל לראות באתר כסמכותי עם עשרות מאמרים בלבד

לפני שהחל את תגובתו הבהיר מולר כי אין שום דבר פגום במערכות האינדקס של גוגל כרגע. באגים באינדקס אכן יכולים להתרחש מדי פעם, אך זו לא הבעיה במקרה המדובר.

במקרה של האתר שהופיע בשרשור, מולר אמר כי קשה לראות בו כסמכותי וזאת כיוון שיש בו עשרות מאמרים בלבד. באתר המדובר ישנם יחסים מעט מאמרים ובנוסף הוא לא פרסם תוכן חדש כבר מספר חודשים. גוגל הולכת להיות ביקורתית עוד יותר לגבי הוספת דפים לאינדקס גם לאחר שהאתר יתחיל לפרסם מחדש.

על פי מולר, גוגל ביקורתית בכל הנוגע להוספת דפים לאינדקס וכך צריך לנהוג כל מנוע חיפוש. לדבריו, קשה לקרוא לאתר סמכותי לאחר שיש בו רק שלושים מאמרים ובמיוחד אם לא פורסמו בו תכנים חדשים מזה זמן מה. גוגל עשויה להיות שמרנית במקרה זה ולהמתין עם הוספת התכנים החדשים לאינדקס.

להגביר את הקצב של אינדוקס הדפים באתר

ההוספה של הדפים לאינדקס תתגבר עם הזמן במידה וגוגל תראה שלאתר יש יותר מה להציע למחפשים מאשר שלושים דפי תוכן. מלבד הוספת תוכן כל הזמן, האתר המדובר לא יכול לעשות דבר כדי לזרז את התהליך.

לצד זאת מציין מולר כי אם גוגל רואה שבאתר ישנם יותר מאשר שלושים פוסטים שהם “בסדר”, היא כן תרצה לשלוח אליו משתמשים רבים ככל האפשר ובהתאם תהליך האינדוקס יעלה קצב. זה לא משהו שאפשר לדחוף קדימה באמצעים טכניים ולא לחיצת כפתור שתהפוך את האתר לטוב ביותר מסוגו.

מולר סיים את תגובתו בהצעת עידוד לכוון גבוה בכל ההיבטים. בימינו זה לא מספיק שהאתר יהיה טוב בדיוק כמו כל האתרים האחרים באינטרנט. הוא חייב להיות טוב יותר באופן משמעותי. הפיכת אתר לטוב או רע כמו האחרים אינה משכנעת. יש לכוון גבוה בן מבחינת התכנים והן מבחינת כל מה שנמצא באתר.

לשרשור המקורי ב-Reddit

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
1332
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
923
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
410
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
108149
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
102554
מדיה חברתית
דנה רוזן
83216
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.