מפרסמים אשר משתמשים באפליקציית TikTok ישמחו לשמוע כי מעכשיו הם זוכים למגזין דיגיטלי בשם “The Roundup”. במגזין יוצגו קמפיינים של המותגים המעניינים והמצליחים ביותר באפליקציה וכל גיליון יכסה נושא חדש שיעזור למשווקים ולמפרסמים להבין כיצד ניתן למנף את TikTok ולהניב תוצאות טובות יותר.
שמונה עמודים העוסקים בקמפיין בהובלת היוצרים
הגיליון הראשון של המגזין כולל שמונה עמודים והוא עוסק בקמפיינים בהובלת יוצרים. בין היתר מופיעות בגיליון תובנות והערות מעניינת בנוגע לשותפויות בין מותגים ליוצרים. בין היתר פירטה TikTok על היוצרים המעוברים ואף הוסיפה נתונים סטטיסטיים ותובנות כלליות. כל זאת כדי לעזור לקבל החלטות פרסומיות שיווקיות עתידיות.
בגישה של TikTok, מותגים שמתחברים ליוצרים, בונים אמינות מיידית עם הקהילה אשר משתמשת באפליקציה. הדבר מאפשר להם להיחשף אל הקהל שלהם בדרך שונה מכפי שהיה נהוג כשהדגש הוא על כיף, טבעיות ואמינות.
כתוצאה משיתופי הפעולה זוכים המפרסמים לביצועים עוצמתיים וזאת לצד קבלת אמון מהקהל והגעה לקהלים חדשים ונלהבים. TikTok באה לעזור למפרסמים פוטנציאליים ולהדריך אותם בשימוש בפלטפורמת ה-Creator Marketplace. המפרסמים יכולים להשתמש בפלטפורמה כדי לחפש ולבחור יוצרים פוטנציאליים וליצור שיתופי פעולה בקמפיינים.
העוצמה שבשיתופי פעולה בעידן הרשתות החברתיות
TikTok מעודדת את המפרסמים והמשווקים להיות יצירתיים והיא מעודדת שיתופי פעולה. שני הדברים הללו יחדיו ממקסמים את טווח ההגעה של מסעות הפרסום ואת האופן בו הקהל תופס את המותגים השונים. המגזין החדש נועד לעזור למפרסמים במציאת שיתופי הפעולה הנכונים להם.
כיוון שהרשת החברתית TikTok פונה לקהל צעיר יחסית לרשת אחרות, היא מושכת אליה מותגים רבים שרוצים להגיע אל אותו קהל שמבלה באפליקציה שעות רבות. המגזין פתוח לקהל הרחב וזמין להורדה כאן.