פינטרסט הכריזה כי היא יוצאת בסדרה של פרקים חיים, מקוריים הזמינים לקניה ישירות בתוך הפלטפורמה. הפרקים יתעדכנו מדי יום, יוקלטו ויהיו זמינים לצפייה על פי דרישה, לשמירה ולצפייה מחדש מאוחר יותר.
הסדרה החדשה של השידורים החיים תתמקד בקניות ותתחיל ב-8 בנובמבר. הפלטפורמה תאפשר ל-Pinners לקבל מבצעים בלעדיים באפליקציה דרך השידורים החיים.
רכישה ישירה
מדי יום שישי יוכלו המשתמשים לנצל הנחות של מגוון מותגים וכל זאת דרך לחיצה על סמל הטלוויזיה בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה. המשמשים יוכלו לצפות בפרקים, להיות באינטראקציה עם המאחרים, לשאול שאלות דרך הצ’אט ולקבל מענה בשידור חי.
פינטרסט בוחנת את האפשרות לצאת בסטרימינג לייב משלה כאמצעי למקסם את המסחר האלקטרוני. לאחרונה השיקה הפלטפורמה סדרת שידורים חיים של מפורסמים וזאת במסגרת אירועי ” Creators Connect”.
השידורים החיים של פינטרסט עוברים שינויים כשעתה הפלטפורמה פועלת ליצירת אינטראקציה חדשה, מיידית וזאת במטרה לעודד רכישות ישירות בתוך האפליקציה. כל זאת בתזמון הכי חם של השנה, כשישנו דחף לקניות לקראת החגים.
במקביל לכך, פינטרסט משיקה גם יוזמה חדשה שמטרתה לעזור ליוצרים להשיק שידורי קניות משלהם תוך שימוש באפליקציה. הפלטפורמה משיקה יחד עם Pinterest TV אולפן וירטואלי בו מפיקי פינטרסט יוכלו לעבוד באופן ישיר עם כל יוצר כדי לפתח תוכן ייחודי. הפלטפורמה תספק תמיכה “מאחורי הקלעים” וזאת כדי ליצור פרקים מרתקים.
האפליקציות החברתיות מתמקדות במסחר אלקטרוני
מגמה שאפשר להבחין בה היא התמקדות של האפליקציות החברתיות ביצירת פתרונות למסחר אלקטרוני בתוך הפלטפורמה. פינטרסט מצטרפת לגל כשהיא פותחת בפני היוצרים עוד הזדמנויות למכור תוך שימוש באפליקציה.
פינטרסט היא למעשה “קטלוג של רעיונות” ואת הרעיון להתקדם לקניות בתוך האפליקציה החל את דרכו עוד לפני המגיפה. כבר מאז 2016 היא פועלת ליצור קטלוגים, אינטגרציות של פלטפורמות קניות, להצגת מוצרי AR ועוד. כעת היא מיישרת קו עם אפליקציות נוספות אשר כבר מנסות לנצל את דחף הקניות של החודשים הקרובים.