שאלה זו עוסקת למעשה באסטרטגיית התוכן באתר, בחירת מילות המפתח ותמיכה בהן. מי שהעלה את השאלה תהה האם יש צורך ליצור תוכן נפרד לכל מילת מפתח שעוסקת סביב הנושא או האם לשלב את כל מילות המפתח במאמר אחד ולייעל את התוכן.
קבלת החלטה אסטרטגית
מולר הגיב על השאלה בכך שאפשר לפעול בשני הכיוונים וכי מדובר בהחלטה אסטרטגית. באופן כללי מה שצריך לעשות באתר הוא ליצור איזון בין דפים ספציפיים לנושאים בודדים ודפים כלליים. בדרך כלל, כשיש באתר פחות דפים, הם נוטים להיות חזקים יותר אך אם יש דפים רבים באתר הערך שלהם עשוי להיות נמוך יותר.
בנושאים בהם התחרות חזקה מאד כדאי להקפיד על דפים חזקים על חשבון מספר הדפים. בנושאים בהם התחרות לא חזקה, אפשר לבחור באסטרטגיה של כמות גדולה של דפים. על פי מולר, בתחילת הדרך ככל הנראה עדיף להתמקד בפחות דפים אך שהם יהיו חזקים וככל שהזמן מתקדם כדאי להוסיף עוד דפים לאתר ולחזק אותו ככל האפשר.
איך אפשר לגרום לגוגל לתת עדיפות לתוכן החשוב ביותר?
לשאלה כיצד אפשר לגרום לגוגל לתת עדיפות לתוכן אחד על פני האחר ענה מולר כי אי אפשר לתת עדיפות לדף מסוים באתר, אך אפשר לעזור לכך באמצעות קישורים פנימיים. יש להדגיש את הדפים החשובים באתר על ידי יצירת קישורים ובו זמנית להימנע מקישורים לדפים שהם פחות חשובים.
דפים חשובים יכולים לקבל קישורים מדף הבית. לעומתם, דפים פחות חשובים יכולים שלא לקבל קישור בכלל. בצורה זו כשגוגל בוחנת את האתר היא תראה את דף הבית ואת הדפים העיקריים שהוא מצביע עליהם. הדפים האלה חשובים כמעט כמו דף הבית והקישורים אליהם עוזרים להבין אילו דפים חשובים לבעל האתר.