מעתה, אנשים שיחפשו בגוגל אטרקציות כמו מגדל טוקיו או פסל החירות, יקבלו בנוסף למידע כללי גם קישור להזמנת כרטיסי כניסה וקישורים רלוונטיים נוספים. גוגל תתחיל להציג מידע וקישורים להזמנת חוויות כמו טעימות בפריז, טיולי אופניים בקליפורניה ועוד.
הצגת מחירי הכרטיסים
כל שותף יכול לתמחר את הכרטיסים שלו כפי שיבחר ובבחירת “כרטיסים” יוכלו הגולשים לראות את אפשרויות הכרטיסים הזמינים עבורו. גוגל עובדים עם שותפים רבים ובהם גם סוכנויות נסיעות מקוונות וספקי טכנולוגיה וזאת במטרה להפוך את המידע לזמין בחיפוש.
מפעילי אטרקציות, סיורים ופעילויות אשר רוצים להפוך לשותפים ולהציג את שירותיהם, יכולים לקבל מידע נוסף במרכז המידע של גוגל.
להציע יותר אפשרויות, לקדם קישורים
המטרות של גוגל הן מצד אחד לסייע לגולשים למצוא ולהשוות מידע ומצד שני לאפשר לשותפים לקדם קישורי הזמנת כרטיסים בעלות אפסית. הדבר דומה לקישורי הזמנת מלון בחינם שכבר הוצגו מוקדם יותר השנה.
חשוב לציין כי עדיין מדובר בתחילת הדרך, אך גוגל גילתה כי הקישורים להזמנת בתי מלון בחינם מובילים למעורבות גדולה יותר של השותפים הקטנים והגדולים. מלונות שעובדים עם מנוע ההזמנות WebHotelier הרוויחו יותר מ-4.7 מיליון דולר מהכנסות דרך הקישורים בקיץ וכל זאת בחינם. ישנם יותר מ-6,000 מלונות פעילים במנוע ההזמנות והם נהנו מהתמיכה של גוגל בעסק בתקופה זו.
פורמט מודעות חדש
לצד האפשרות להציג כרטיסים בחינם, מציעה גוגל פורמט מודעות חדש שיאפשר למפרסמים להגדיל את מספר ההזמנות ואת ההכנסות. המודעות יוכלו לכלול פרטים נוספים כמו תמחור, תמונות וביקורות. המודעות החדשות יעזרו לשותפים לבלו ולהרחיב את טווח ההגעה שלהם ללקוחות נוספים.
המודעות צפויות להיות מוצגות בתוצאת החיפוש הראשונה והן יאפשרו לגולשים לגלות הזדמנויות חדשות ומרגשות בסביבה. גוגל מציינת כי היא עומדת להמשיך לעדכן ולשפר את התכונות השונות וכי היא מצפה לשיתוף פעולה הדוק וכך לסייע בהתאוששות ענף הנסיעות.