חברת GoDaddy מספקת שירות ליותר מ-20 מיליון לקוחות ברחבי העולם ובתוך כך גם שירותים לסוחרים ברשת. שיתוף הפעולה עם גוגל יאפשר לקונים ליהנות מיותר אפשרויות בחירה כשהם נחשפים למידע על המוצרים השונים. הסוחרים יכולים ליהנות מחשיפה גבוהה יותר דרך קליקים בודדים ובשורה התחתונה, על פי גוגל, כולם עומדים ליהנות מכך.
מה כוללת השותפות?
השותפות החדשה תעזור לסוחרים להיחשף ללקוחות חדשים ברחבי מנוע החיפוש, כולל בחיפוש תמונות וכן ביוטיוב. בעלי החנויות ב-GoDaddy יוכלו להוסיף מוצרים לגוגל ישירות מהחנות המקוונת שלהם וכן לקדם אותם באמצעות קמפיין קניות חכם.
מעתה בעלי החנויות יוכלו לנהל את מלאי המוצרים שלהם בקלות רבה יותר, ללא עלויות נוספות וכל זאת דרך מערכת הניהול של GoDaddy. גוגל רואה את שיתוף הפעולה כהזדמנות לעזור ליותר בעלי עסקים ליצור קשר עם הקהל שלהם ולקונים להיחשף ליותר מותגים.
המרווחים מהשותפות החדשה
על פי גוגל ו-GoDaddy כולם עומדים להרוויח מהשותפות החדשה. הסוחרים יוכלו לקדם את עצמם וכל זאת דרך המערכת הפנימית של GoDaddy. גוגל רואה בשותפות הזדמנות לחשוף יותר עסקים ובכך גם עסקים קטנים וחדשים ברשת.
כמובן, מותגם חדשים יצטרכו לבנות את אמון הגולשים כדי לעודד את הקניה, אך הגישה אליהם תהיה קלה יותר והם עצמם יוכלו לנהל את המוצרים שלהם ומסעות הפרסום בצורה פשוטה. גרג גולדפרב, סגן נשיא מוצרי המסחר ב- GoDaddy, אמר על השותפות: “הרחבת העבודה שלנו עם גוגל מפשטת את יצירת הנוכחות בגוגל ומקפיצה את המכירות על ידי מינוף פתרונות הפרסום האוטומטיים.”
מגבלות עתידיות שעלולות לעלות
יתכן כי הסוחרים דרך GoDaddy יגלו בעתיד כי הם לא יכולים להעביר את האתר שלהם לספק אירוח אחר אלא אם הוא יבנה דרך בונה האתרים. כמו כן, סוחרים אשר יבנו אתרים על WordPress יוכלו להוריד את הקבצים ולהתקין אותם בעתיד אצל ספק אירוח אחר.