כפי שפורסם ב- socialmediatoday טוויטר בוחנת את האפשרות לבצע ביקורת על הציוצים ולכוון אותם לקהל ספציפי. הדבר יכול להיות בעל השפעה משמעותית על האופן בו המשתמשים בונים את הקהל שלהם בטוויטר.
טוויטר מנסה ליצור חוויית משתמש טובה יותר
כבר בחודש פברואר (2021) חשפה טוויטר כי היא עובדת על פונקציות חדשות. החברה הציגה את האפשרות ליצירת “קהילות” המאפשרות למשתמשים לשתף את הציוצים שלהם בתוך קבוצות משנה נבחרות של משתמשים אחרים.
אחד התהליכים החדשים שטוויטר בוחנת יהיה הפניית הציוצים לקהל מסוים ומשתנה. התהליך יכלול גם הערות לציוצים רלוונטיים וסימון מי יכול לראות אותם.
כיצד ייראו הציוצים המופנים לקהל ספציפי
הציוצים המיועדים לשיתוף עם קהל ספציפי יהיה בעל סמן מיוחד. משתמשים יוכלו להציג את הציוצים על ציר הזמן בהתאם לרשימות קהלים שבחרו מלכתחילה. אפשרות זו דומה לאפשרות של אינסטגרם להציג את הסטוריז לחברים קרובים.
בצורה זו יוכלו המשתמשים לנהל שיחות סגורות יותר עם משתמשים נבחרים וזאת בניגוד לשיתוף כל הפוסטים והתגובות עם כל הקהל שלהם.
במידה ופונקציה זו תצא לפועל, הדבר יאפשר למשתמשים ליצור מספר פרופילים (או פרסונות) תחת הפרופיל היחיד. זאת מבלי לפתוח ולנהל משתמשים מרובים.
לפנות לקהל באופן ספציפי
האפשרות ליצור “קהל” בטוויטר ולצייץ אליו את הציוצים בנושאים ספציפיים, מבלי לשתף אותו במחשבות וציוצים מתחומי עניין אחרים, עשוי לחזק את הקשר עם הקהל. הוא יאפשר למשתמשים לפרסם רק את מה שהם רוצים לכל אחד מהקהלים וזאת בהתבסס על תחומי העניין שלהם.
היום המשתמשים שרוצים לפנות לקהלים שונים צריכים ליצור פרופילים נפרדים. במידה והרעיון יצא לפועל, יוכלו המשתמשים לצייץ נושאים מסוימים לאוהדים ונושאים אחרים לקולגות לעבודה. כך יוכלו המשתמשים לשמור על הדיונים והמעורבות מצד אחד אך לשמור את אלו מבודדים זה מזה מן הצד השני.
האם הדבר יעזור לטוויטר לשפר ולהגביר את המעורבות?
טוויטר מודעת לכך שחלק מהמשתמשים משתמשים במספר חשבונות פעילים. למעשה, אנשים רבים מחזיקים בפרופיל משני ואחת השאלות שעולה היא האם השינוי לא יוביל לצמצום מספר המשתמשים הכללי של טוויטר (כלומר חשבונות כפולים שיסגרו).
כיוון שטוויטר עוד לא מתחילה לעבוד על המוקאפ של התכונה החדשה, נצטרך לחכות עם התשובה לשאלה זו. מצד אחד יתכן ויסגרו פרופילים קיימים ולא יפתחו חדשים כפולים. מצד שני, המעורבות עשויה לגדול והניהול באפליקציה עשוי להיות פשוט וממוקד יותר.