לאחר שהחברה השיקה בחודש נובמבר את ה-Fleets בכל העולם ובכך נתנה למשתמשים בטוויטר דרך חדשה וקצרה להצטרפות לשיחות ושיתוף ברעיונות. המשתמשים יכולים להוסיף תוכן, להגיב לציוצים, תמונות, סרטונים ולהתאים את ה-Fleet שלה באופן אישי עם רקעים שונים, מדבקות ואפשרויות טקסט.
החברה ממשיכה לפתח דרכים נוספות שיאפשרו למשתמשים להתחבר זה לזה ולתקשר דרך הפלטפורמה. טוויטר אומרת כי היא כל הזמן חושבת כיצד תוכל להרחיב את הפורמטים החדשים ואילו פונקציות ישפרו את הפעילות של המפרסמים והשותפים.
החל מאתמול משיקה טוויטר ניסוי חדש בשם מודעות צי, פורמט למודעות אנכיות במסך מלא. הפורמט מדמה את שלטי החוצות שיופיעו בין שיתופים אחרים של תמונות ווידאו. המודעות יקשרו בין המסר של המותג לבין חיי היום יום.
מודעות צי יחייבו את המותגים להיות יצירתיים כיוון שהן יוצגו בפיד בצורה מלאה וכחלק מתצוגת חיי היום יום. זה הזמן לשתף ברגעים חמים ומרגשים מהמותג.
מתחילים את הניסוי בארצות הברית
טוויטר מסרה כי היא שמחה לשתף פעולה עם מספר מפרסמים שלוקחים חלק בניסוי. החל מאתמול המודעות יהיו גלויות לקבוצה מוגבלת של משתמשים מארה”ב, גם ב-iOS וגם באנדרואיד.
המודעות יתמכו בתמונות 9:16 ובווידאו של עד 30 שניות. מותגים יוכלו להוסיף קריאה לפעולה של “החלקה למעלה”. המפרסמים יקבלו מדדי מעקב סטנדרטיים של המודעות ובכלל זה מספר חשיפות, ביקורים בפרופיל, קליקים, ביקורים באתר ועוד. במקרה של מודעות וידאו המפרסמים יקבלו מידע על צפיות בסרטון, השלמת צפיה, דיווחים רבעוניים ועוד.
טוויטר מתכוונת לעקוב אחר הביצועים של המודעות האנכיות במסך מלא כדי להבין כיצד הגולשים מגיבים אליו. החברה אמרה כי היא מאמינה כי מודעות לא אמורות להיות פולשניות והן צריכות להביא ערך לאנשים. לכן, היא תמשיך ללמוד על תגובות הגולשים ועל האופן בו הם מרגישים מול המודעות החדשות.